Geçmiş olsun bacanak,kisaca motorun artik beni değiştir sahip diyor....
Zihehehehe. Şu ortamda çok zor.
Herşeyi boşver de aşk hayatin nasil?
Ne aşkı la? Aşk ne? Evli çocuklu rutin bir hayat işte..
Demek hem bacanagin hem de dayioglun oluyor!Dayioğlu,yani evlilik aşki ölduruyor diyorsun haaa:queen:
Demek hem bacanagin hem de dayioglun oluyor!
Tek anahtar risktir.
Alıntı:anahtarcı
Dayioğlu,yani evlilik aşki ölduruyor diyorsun haaa:queen:
Bugün bankaya gittim. Atmden para yatırdım.
Topcase açtım. Çantamı koydum üstünede anahtarı. Cebimdeki selpağı çıkarayım derken,
Küt bir rüzgar, kapak kapandı.
İçine ettiğim kapağı normalde zorla kitlenir.
Kitleniverdi.
Allahtan işyeri yakındı.
Telefon ettim. Çekiç ve tornavida getirdiler. Kilidi hacamat edip açtımda motorun anahtarını alabildim...
Fena halde. Bence evlilik insan yaratılışına ters bir mevzu. Belki bu kurumdan hoşnut olanlar vardır ama ben ziyadesiyle memnun değilim. Ha dersin ki boşan o zaman, o iş de öyle kolay olmuyor be dayze oğlu. Hele çoluk çocuğa karışınca imkânsıza yakın bir hal alıyor. Duygusal bir insan iseniz çocuk olduktan sonra hayatınız biter, çocuğun hayatı başlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------
Geçmiş olsun, murphy kanunlarına maruz kalmışsınız.
Abi seni en iyi ben anlarim..hayat işte bazilarina büyuk ikramiye bazilarina amörti..dertlenme akişina birak..civic duruyor degil mi?
Yeni kontağı takarsın eski anahtar cıkıverir ortaya. Kuraldır yani.
Yeni kontağı takarsın eski anahtar cıkıverir ortaya. Kuraldır yani.
Ben 4 ay sonra buldum eski anahtarımı![]()
Ben 4 ay sonra buldum eski anahtarımı![]()