Pandemi nedeniyle bir senedir doğru dürüst binemedim civic'e. Yasaklar bi kalksın binecem üstüne vuracam kırbacı.
Hacı abi, Hindistan modeli yepisyeni Corona ülkemize giriş yapmış. Bu meret çocuk ve gençleri de etkiliyormuş. Sanırım poku yedik.
Teyze oğlu sen civici zamaninda hesapli aldin,benim mazda3 ü aldigim dönem 2017 civic HB vardi ingiliz uretimi olan,ahh ulan 6.500km de di full paket,almadigima pişmanim..