- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,328
- Konu Yazar
- #1
akşam üstü bir yere uğradık anahtarı almayı unutmuşum kontağın üstünden kaşla göz arasında yürüttüler anahtarımı
r:ittirerek tamirciye gittim kontağı söküp anahtarcıya gittim üstünde evimin anahtarıda vardı içime kurt düştü evin kapı göbeğinide değiştim..hepsi hallodu deken bu sefer depo kapağını unuttuk şimdi onada ayrı bi anahtr gerekecek adam zor olur felan dedi..iyice canım sıkıldı. akşam akşam 60tl gitti bide yeni kilit alcam etti 80 bide depo için ekmaliyet100tl...herşeyi geçtimde biyedek nanahtarı yaptırmadım tembellikten hiç olmassa depo sorunu çözülürdü...