Motorumu Düşürmüşler :(

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayakları üstünde parketmiiştim servise gittiğim yerde
sonra baktım yere düşmüş
bi tarafı boydan boya dağılmış
:pr: :pr: :pr:
elbet yakalarım bunu yapanı:pr:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
:pale: Çeçmiş olsun...Gören olmamış mı hiç?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya yok yanlış anlattım ben bilgisayarcıyım kuruluma gittim
orda düşmüş
daha doğrusu düşürülmüş bıktım lan yerden:pr:
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
kardeş geçmiş olsun...benimkide düşmüştü...Valla park ettiğiniz yere dikkat edin topark taş flan olmasın...
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok ya asfaltta sanki her zaman düşüyor
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
154
az önceb enim motorumuda durumusler.. araba park ederken dusurmus bekçi anlattı, " siteyi dolaşmaya çıkmıstım motorun duruodu, sonra geldigimde yanına araba girmis ve motorun yerdeydi dedi" ok insalık hatasıdır dusurebilirsin park ederken. ama insan bi duzeltir, haber verir, özür diler..
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun dex
daha öncede olmuştu taksi geri gelirken vurmuş
yerden topluyoz hep bi çözümü yokmudur acaba
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
dex_cooler sana da geçmiş olsun:pale: , bugünü dünya motor düşürme günü ilan edelim o zaman...:queen: :queen:
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
geçmiş olsun,
daha da tehlikelisi war motoru bıraktığınınz yere dikkat edin harbiden,geçen gördüm mahallenin çocukları toplanmış 3 er 4 er bnm motora biniyolar,motor ayağın üzerinde hemde ata biner gibi tırmanıyolar.dehşete düştüm walla,allah göstermesin düşse motor üzerlerine anlatamazsın yine suçlu sen olursun,çünkü motor bu şeytan icadı...
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Bazıları mahsus yapıyor. itiyor, tekmeliyor, düşürüyor, taş atıyor. Alayı vatan haini. Yamyam.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lam 5 xxx
bööööö:p
 
Katılım
8 Eki 2005
Mesajlar
181
Doğu gezilerinde ekipce çok saldıra uğradık , taş sopayla saldırdılar , durup dururken yani yolda gidiyorsunuz bir anda çıkıp taş atmaya başlıyorlar , atanlarda 30-40 yaşında insanlar , nedense sevilmiyor motorsiklet bizde , yazık :( ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst