geçmiş olsun,
daha da tehlikelisi war motoru bıraktığınınz yere dikkat edin harbiden,geçen gördüm mahallenin çocukları toplanmış 3 er 4 er bnm motora biniyolar,motor ayağın üzerinde hemde ata biner gibi tırmanıyolar.dehşete düştüm walla,allah göstermesin düşse motor üzerlerine anlatamazsın yine suçlu sen olursun,çünkü motor bu şeytan icadı...