Motorumu Bugün Teslim Aldım

Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Arkadaşlar, motorumu uzun bir bekleyişten sonra (Tamamen benden kaynaklanıyor) bugün teslim aldım.

Birkaç gün sonra fotoğrafını çekip siteye eklerim.

Hemen gidip bir branda diktirdim, gerçi kapalı yerde duracak ama, çocuklar oraya bisiklet koyuyorlar, no'lur no'lmaz:)

Jingheng JC T150A moıtorum, maxi scooter.

İlk bindiğimde biraz korktum:) 1-2 Km gidince rahatladım.

Artık MT buluşmalarına gelebileceğim:)
 
Katılım
24 Tem 2008
Mesajlar
210
Hayırlı olsun güle güle kullan...

Resimleri merakla bekliyoruz...
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
vaşşşş nazar boncugunu eksık etme
kazasız belasız bın yolun acık olsun
hayırlı olsun
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
ıyı günlerde kullanmam dileğiyle kazasız sürüşler dilerim motorunada uzun omurler
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
hayırlısı olsun arkadaşım.
ilk makina ne olursa olsun yeri hep bam başkadır.
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
Hayırlı olsun, güle güle kullan. Allah kaza bela göstermesin. Şimdi nasıl mutlusundur! :cherry:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız sürüşler. :rendeer:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin.. hemen bir nazar boncuuunu yapıştır.. bide ıslat :):):)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun,allah kaza bela vermesin güle güle kullan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst