Arkadaşlar, motoru aldığım gün 9 Km yol yapmıştım.
Plakam olmadığı için ve tatile gittiğim için 11-12 gün motoru kullanmadım.
P.tesi günü plakamı aldım.
Bugün sabah motoru ilk defa çıkardım, şantiyeye gittim.
Şantiyede, motora hava tutup temizledim.
Sabah giderken, baktım motor zor gidiyor, yani az da olsa bir tecrübem var, motorun sesine göre sürati az.
Aklıma lastik havaları geldi.
Şantiyeye gidince lastikçiye :-"Lastik havalarına bir bakıversene, 28-34 olacak." dedim.
İnanır mısınız, lastik havaları ön:10 Psi, arka 17-18 Psi imiş.
Motoru taplayanlar, lastiğe hava basmaya üşenmişler.
Gerekli hava basıldıktan sonra motorun gidişi değişti, normale döndü.
Toplam 103 Km yol yaptım.
Yalnız bir hata yaptım; Benim oğlanı kıramadım, arkama bindirip Kipa'ya götürdüm.Motor rodajda olduğundan iyi bir şey değil bu yaptığım, ama oğlan 35-40 Kg, 8 yaşında.