Motorumu Bugün Teslim Aldım

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
90
hayırlı olsun aynısından bendede var fazla hız yapma motor yıpranmasın yeter(tabi biyere kadar)
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim.
Tatilden bugün döndüm, yeni cevap yazabiliyorum.

Dalyan arkadaşım,

Evet, ZAT 150 ile aynı kasa olan makina :)

Birebir ZAT 150.
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Saygılarımla.:bounce:
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Arkadaşlar, motoru aldığım gün 9 Km yol yapmıştım.
Plakam olmadığı için ve tatile gittiğim için 11-12 gün motoru kullanmadım.
P.tesi günü plakamı aldım.

Bugün sabah motoru ilk defa çıkardım, şantiyeye gittim.
Şantiyede, motora hava tutup temizledim.

Sabah giderken, baktım motor zor gidiyor, yani az da olsa bir tecrübem var, motorun sesine göre sürati az.

Aklıma lastik havaları geldi.

Şantiyeye gidince lastikçiye :-"Lastik havalarına bir bakıversene, 28-34 olacak." dedim.

İnanır mısınız, lastik havaları ön:10 Psi, arka 17-18 Psi imiş.

Motoru taplayanlar, lastiğe hava basmaya üşenmişler.

Gerekli hava basıldıktan sonra motorun gidişi değişti, normale döndü.

Toplam 103 Km yol yaptım.

Yalnız bir hata yaptım; Benim oğlanı kıramadım, arkama bindirip Kipa'ya götürdüm.Motor rodajda olduğundan iyi bir şey değil bu yaptığım, ama oğlan 35-40 Kg, 8 yaşında.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
Arkadaşlar, motoru aldığım gün 9 Km yol yapmıştım.
Plakam olmadığı için ve tatile gittiğim için 11-12 gün motoru kullanmadım.
P.tesi günü plakamı aldım.

Bugün sabah motoru ilk defa çıkardım, şantiyeye gittim.
Şantiyede, motora hava tutup temizledim.

Sabah giderken, baktım motor zor gidiyor, yani az da olsa bir tecrübem var, motorun sesine göre sürati az.

Aklıma lastik havaları geldi.

Şantiyeye gidince lastikçiye :-"Lastik havalarına bir bakıversene, 28-34 olacak." dedim.

İnanır mısınız, lastik havaları ön:10 Psi, arka 17-18 Psi imiş.

Motoru taplayanlar, lastiğe hava basmaya üşenmişler.

Gerekli hava basıldıktan sonra motorun gidişi değişti, normale döndü.

Toplam 103 Km yol yaptım.

Yalnız bir hata yaptım; Benim oğlanı kıramadım, arkama bindirip Kipa'ya götürdüm.Motor rodajda olduğundan iyi bir şey değil bu yaptığım, ama oğlan 35-40 Kg, 8 yaşında.

35-40 kilodan birşeycikler olmass :cat:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Hayırlı olsun kazasız belasız cezasız sürüşler dilerim Resimde isterüq en yakın zamanda.....:)
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Optik1907;

Özşanal'dan aldım.
ÖTV onlara ait olmak üzere 137*20 (2.750-YTL)
180-YTL de plaka+sigorta için verdim.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
719
kardeşim

hayırlı uğurlu olsun hoşgeldin aramıza allah seni kötülüklerden kazalardan belalardan korusun ( bu hepimiz için geçerli)

sağlıklı günlerde kullan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst