- Katılım
- 26 Haz 2007
- Mesajlar
- 44
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Büyük Motor Alacaktım 600 lük yada 1000 lik bir japon düşünüyordum fakat maddi durumlar el vermedi birde şimdilik bize göre değil dedim cünkü cok masraflı oluyor.
şimdi gidip bir yamaha rx 115 alacagım dün gece 12 gibi pazarlıgımızı yaptık baskı balatasının mili eyik oldugu için vitese zor geciyordu onu yaptırıp alayım dedim sahibine yaptır abi dedim o da tamam dedi şimdi motor yapılmış gidip alacagım
nede olsa rx 115 de bir japon bu motoru cok güzel acmışlar 160 rahat görüyor
şimdi gidip bir yamaha rx 115 alacagım dün gece 12 gibi pazarlıgımızı yaptık baskı balatasının mili eyik oldugu için vitese zor geciyordu onu yaptırıp alayım dedim sahibine yaptır abi dedim o da tamam dedi şimdi motor yapılmış gidip alacagım
nede olsa rx 115 de bir japon bu motoru cok güzel acmışlar 160 rahat görüyor