Motorumu Almaya Gidiyorum

Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
44
Arkadaşlar Büyük Motor Alacaktım 600 lük yada 1000 lik bir japon düşünüyordum fakat maddi durumlar el vermedi birde şimdilik bize göre değil dedim cünkü cok masraflı oluyor.


şimdi gidip bir yamaha rx 115 alacagım dün gece 12 gibi pazarlıgımızı yaptık baskı balatasının mili eyik oldugu için vitese zor geciyordu onu yaptırıp alayım dedim sahibine yaptır abi dedim o da tamam dedi şimdi motor yapılmış gidip alacagım


nede olsa rx 115 de bir japon bu motoru cok güzel acmışlar 160 rahat görüyor
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
hadi hayırlı olsun yer teyyaren.tekerin düz bassın güzel seçim:rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostum Rx motorlari iyi bilirim , King modelleri zaten deli motordur. Yanliz yazim tarzindan anladigim kadari ile fazla tecruben yok. O motor konusunda seni uyariyim. Iki zamanli oldugu icin o hizlara cikar hatta gaza asilir isen tek bile ceker , ama o motor durmaz. Berbat bir fren tertibati var. 160 gibi bir hizda durmaya ani durus yapmaya kalktiginda sonuc felaket olur. O yuzden gaza tempkinli bas. Kazasiz belasiz surusler
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum Rx motorlari iyi bilirim , King modelleri zaten deli motordur. Yanliz yazim tarzindan anladigim kadari ile fazla tecruben yok. O motor konusunda seni uyariyim. Iki zamanli oldugu icin o hizlara cikar hatta gaza asilir isen tek bile ceker , ama o motor durmaz. Berbat bir fren tertibati var. 160 gibi bir hizda durmaya ani durus yapmaya kalktiginda sonuc felaket olur. O yuzden gaza tempkinli bas. Kazasiz belasiz surusler

zeda arkadaşım süper bir uyarı :cat: :rendeer:
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
44
Dostum Rx motorlari iyi bilirim , King modelleri zaten deli motordur. Yanliz yazim tarzindan anladigim kadari ile fazla tecruben yok. O motor konusunda seni uyariyim. Iki zamanli oldugu icin o hizlara cikar hatta gaza asilir isen tek bile ceker , ama o motor durmaz. Berbat bir fren tertibati var. 160 gibi bir hizda durmaya ani durus yapmaya kalktiginda sonuc felaket olur. O yuzden gaza tempkinli bas. Kazasiz belasiz surusler


Abicim Uyarıların için tşkler onların farkındayım fakat rx kullandım daha önce ki secimim ondan rx oldu evet hakketten dedigin gibi motor durmasında biraz daha önceden durmaya calışıyoruz şimdi 3 rx oldum hava filtresini söktüm ben yoksa tat alamıyorum 2 ci viteste direk gaz ile tek teker yapıyor motor manyak bişi kac gündür gelemiyordum pcnin başına dügünler falan filan derken yeni düştüm bilgisayarın başına resimleri yarin atıcam abi








Tebrikler için tşkler
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bu kadar sallamayın ya bende de var rx115 nedense hiç 160 görmedim :)
Abartmayın arkadaşlar seri gidişi güzel fakat 160 yapmaz :p
150 belki..
Hava filtresini çıkarmışsın ama her sene sekman atarsın heralde motora
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
44
Bu kadar sallamayın ya bende de var rx115 nedense hiç 160 görmedim :)
Abartmayın arkadaşlar seri gidişi güzel fakat 160 yapmaz :p
150 belki..
Hava filtresini çıkarmışsın ama her sene sekman atarsın heralde motora

Bilader En Kısa Zamanda Video Ceker Korum Senin Motoru İyi Acılmamış O Zaman
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bilader En Kısa Zamanda Video Ceker Korum Senin Motoru İyi Acılmamış O Zaman

Ya bu açma dediğin nedir arkadaşım 7-8 yıldır tamircilik yapıyorum ama daha görmedim hiç 160 yapan rx115
Rodaj diyorsan kötü bir rodaj geçirsende 2 zamanlı motor yine aynı hızları yapar
Biraz sağır kalsada yapar..
Hatta sekmanlar biterken sürtünme az olacağı için daha çok devir çevirir ve daha hızlı gider.
Ama video çek bakalım neymiş bu rx115 acaba benim bildiğimden başka bişey mi?
yoksa bendeki rx115 değil mi:silent:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
33
hayırlı olsun dostum iyi günlerde kazasız belasız kullanman dileklerimle

iki zamanlı makinaya dikkat iyi kaçar ama durmaz
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun..kazasız belasız sürüşler..fakat biras yavaş atın 160 hayatta göremez..
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Rx115 160km hız görecekse derbi gpr125 lerle kafa kafaya gider. :) 135 desen şüphelenmem.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
160 yaklaşan videoları gördüm fakat modifiyeli olabilir ama zor ayrıca o motorla 160 yapan nasıl durur merak ediyorum
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
taş çatlasın 145 bile çok zor ama senin motorun saati bozuksa ona bişey diyemem,hayırlı olsun
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
taş çatlasın 145 bile çok zor ama senin motorun saati bozuksa ona bişey diyemem,hayırlı olsun

o ne piçim motor yei.... maxillo facial trauma?!?!? bu aslen bi hastalık.. GS500 ile ne alaka? noliyi? bizi mi uyutiyin:silent::farao:

şurdan alıntı:Frequency of Trigeminal Nerve Injuries Following Third Molar Removal. Journal of Oral and Maxillofacial Surgery, Volume 63, Issue 6, Pages 732 - 735
R . Robert , P . Bacchetti , M . Pogrel

''...Children required shorter periods of intermaxillary fixation with no child requiring reapplication of fixation. Based on these comparisons, a protocol for the management of pediatric maxillofacial injuries has been developed....''
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst