- Katılım
- 19 Tem 2008
- Mesajlar
- 404
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese iyi forumlar.
Sorunlarım bunlar üstadlar yardımlarınızı bekliyorum kac ustaya gittim şuna eminim ki bursada usta kalmamiş yada ben bilmiyorum bi ton param gitti ama sorunlar 10 dk kullanınca tekrar gelldi.
- Motorum 150lik keeway superlight ilk kalkışta gaz verince sanki dişli kavrayamıyor tak diye yapipta kadlrııyor motoru dişliye geciyor dişliye baktım dişlerde bi sorun yok.
- Direksiyon Yerinden saat tıkırtısı gibi bi ses geliyor tıkır tıkır hızlı şekilde gazı bırakınca kesiliyor verince başliyor(zincir ayarı yeni yapıldı).
- Arka tekerlekten ses geliyor ötüyor ciyk diye
Motorum giderken arka teker yada kampanadan periyoduk olarak aynı zaman aralıklarında tık tık diye ses geliyor
Sorunlarım bunlar üstadlar yardımlarınızı bekliyorum kac ustaya gittim şuna eminim ki bursada usta kalmamiş yada ben bilmiyorum bi ton param gitti ama sorunlar 10 dk kullanınca tekrar gelldi.