Motorumdaki Sorunlar ::) Yardım edicek üstadlar ariyorum

Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
404
Öncelikle herkese iyi forumlar.

  • Motorum 150lik keeway superlight ilk kalkışta gaz verince sanki dişli kavrayamıyor tak diye yapipta kadlrııyor motoru dişliye geciyor dişliye baktım dişlerde bi sorun yok.
  • Direksiyon Yerinden saat tıkırtısı gibi bi ses geliyor tıkır tıkır hızlı şekilde gazı bırakınca kesiliyor verince başliyor(zincir ayarı yeni yapıldı).
  • Arka tekerlekten ses geliyor ötüyor ciyk diye :(

    Motorum giderken arka teker yada kampanadan periyoduk olarak aynı zaman aralıklarında tık tık diye ses geliyor

Sorunlarım bunlar üstadlar yardımlarınızı bekliyorum kac ustaya gittim şuna eminim ki bursada usta kalmamiş yada ben bilmiyorum bi ton param gitti ama sorunlar 10 dk kullanınca tekrar gelldi. :cry:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun mevzu buyuk :D insallah yardım eden birisini bulursun..
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Öncelikle herkese iyi forumlar.

  • Motorum 150lik keeway superlight ilk kalkışta gaz verince sanki dişli kavrayamıyor tak diye yapipta kadlrııyor motoru dişliye geciyor dişliye baktım dişlerde bi sorun yok.
  • Direksiyon Yerinden saat tıkırtısı gibi bi ses geliyor tıkır tıkır hızlı şekilde gazı bırakınca kesiliyor verince başliyor(zincir ayarı yeni yapıldı).
  • Arka tekerlekten ses geliyor ötüyor ciyk diye :(

    Motorum giderken arka teker yada kampanadan periyoduk olarak aynı zaman aralıklarında tık tık diye ses geliyor

Sorunlarım bunlar üstadlar yardımlarınızı bekliyorum kac ustaya gittim şuna eminim ki bursada usta kalmamiş yada ben bilmiyorum bi ton param gitti ama sorunlar 10 dk kullanınca tekrar gelldi. :cry:

şu son bahsettiğin sorun zincirden. Motorunun Zincirini Yagladın mı ? Yağladıktan kısa bir süre sonra yine aynı sorun ile karsı karsıya kalırsan,bilki zincir baklalarının arsından bi tanesinin demirinde kırıklık vardır. ondan yapıyordur. sanırım senin zincirde boldur şimdi.. En İYisi bu Konuda zinciri Değiştirmek.

şu gidondan gelen sese gelirsek eğer, Ya Ön Tekerlek Bİlyelerinden VEya Gidonun GÖbek Bİlyelerinden GEliyordur. Her ikisinide DEğiştir veya İÇlerini Açarak GRes Yağ Sür. Mutlaka GRes Olacak Yalnız. Başka Yağ sakın sürme.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Öncelikle herkese iyi forumlar.

  • Motorum 150lik keeway superlight ilk kalkışta gaz verince sanki dişli kavrayamıyor tak diye yapipta kadlrııyor motoru dişliye geciyor dişliye baktım dişlerde bi sorun yok.
  • Direksiyon Yerinden saat tıkırtısı gibi bi ses geliyor tıkır tıkır hızlı şekilde gazı bırakınca kesiliyor verince başliyor(zincir ayarı yeni yapıldı).
  • Arka tekerlekten ses geliyor ötüyor ciyk diye :(

    Motorum giderken arka teker yada kampanadan periyoduk olarak aynı zaman aralıklarında tık tık diye ses geliyor

Sorunlarım bunlar üstadlar yardımlarınızı bekliyorum kac ustaya gittim şuna eminim ki bursada usta kalmamiş yada ben bilmiyorum bi ton param gitti ama sorunlar 10 dk kullanınca tekrar gelldi. :cry:

öncelikle geçmiş olsun anladığım ve tahmin ettiğim kadarıyla yazayım.

1-Debriyaj balatana ve debriyaj ayarına baktır derim..
2-önden gelen sesin zincirle ne alakası var bilmiyorum ama gidonun vidalarını kontrol et.
3-arka tekerden gelen ses ya frendendir yada göbektendir baktırmanda fayda var..
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
öncelikle geçmiş olsun anladığım ve tahmin ettiğim kadarıyla yazayım.

1-Debriyaj balatana ve debriyaj ayarına baktır derim..
2-önden gelen sesin zincirle ne alakası var bilmiyorum ama gidonun vidalarını kontrol et.
3-arka tekerden gelen ses ya frendendir yada göbektendir baktırmanda fayda var..

cok dogru yuksek ihtimal debraj balatasını yemişsin ayrıca onden gelen ses ise ondeki herturlu videyı sık koyabilecegın yerlese tupcu contası koy arka tekere gelince teker eskimiştir ayrıca arka teker tekozlarınada baktır derim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst