Motoruma Yaptırmıs oldugum sigorta fiyatı cokmu??

Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
70
:bounce::bounce:Arkadaslar ilk once bartında kemer koprudeki bir sigortacıda sigorta yaptırdım motoruma.motorumun markası mondial rs 151 2006 model.motorumu ustume aldım hemen sigortacıda sigorta yaptırıp emniyetten ruhsatımı cıkartım.ama sigortacının yapmıs oldugu sigorta fiyatı bana biraz pahallı gibi geldi cunku benden tamı tamına 74 TL aldı.bide pesin verdim.bu fiyat bana pahallı geldi sizin goruslerinizi saygımla bekliyorum...
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
:bounce::bounce:Arkadaslar ilk once bartında kemer koprudeki bir sigortacıda sigorta yaptırdım motoruma.motorumun markası mondial rs 151 2006 model.motorumu ustume aldım hemen sigortacıda sigorta yaptırıp emniyetten ruhsatımı cıkartım.ama sigortacının yapmıs oldugu sigorta fiyatı bana biraz pahallı gibi geldi cunku benden tamı tamına 74 TL aldı.bide pesin verdim.bu fiyat bana pahallı geldi sizin goruslerinizi saygımla bekliyorum...

Bayaaa coook hemde :cyclopsan Ben burada 35 tl ye yaptırıyorum sıgortayı :cat:
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
70
abi vallahi billahi ordakilerin ayıbı haram olsun o para o zmn onlara.bide benim yasım 18 yasından oturu cok cıktı demişlerdi ayıb vallahi yhaaa bide en guvenilir en ucuz die oraya yaptirmiştim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar, bulunduğunuz şehiri gözardı ederek yorum yapmayın. Konuyu açan arkadaş Bartın'daymış. Bartın'da sigorta yaptıran varsa onlar ancak doğru yorum yapabilir. Ben İstanbul'da 80 TL civarı ödedim ve bu fiyat yeni yapılan bir sigorta için normal. Her şehirde fiyat değişebiliyor. Bence fiyat biraz fazlaymış ama orada normali nedir bilmiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hangi sigorta şirketi AXA falansa bayağ pahalı :() ben 250 lik motoru 116 ya yaptırdım :S 125 lik 89 tl :()
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
70
Bizim orda bir arkadasım var 110 luk mondiali var oda 25 tl ye yaptirmis.ama cok ucuz bi sigorta ismi avıva. bense ergo sigortadan yapmıslar.bunu aldıgım adamsa 26 tl ye yaptirmiş aadamında baya yası var ama.bi arkadasımında honda today ı var 2005 model 50cc lik scchouter ankara plakalı oda 75 tl ye yaptirmiş.ya yasımın cok genç olmasından bole yüksek dediler.bide ben yeni almıstım ustume yoksam dosya masrafımı yaptılar ama dosyada vermediler ??
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
Bizim orda bir arkadasım var 110 luk mondiali var oda 25 tl ye yaptirmis.ama cok ucuz bi sigorta ismi avıva. bense ergo sigortadan yapmıslar.bunu aldıgım adamsa 26 tl ye yaptirmiş aadamında baya yası var ama.bi arkadasımında honda today ı var 2005 model 50cc lik scchouter ankara plakalı oda 75 tl ye yaptirmiş.ya yasımın cok genç olmasından bole yüksek dediler.bide ben yeni almıstım ustume yoksam dosya masrafımı yaptılar ama dosyada vermediler ??

hemen efkarlanma yav .ben ucuza yaptırdım diyen arkadaşın sigorta policesini seninkiyle bir karşılaştır zaten anlayacaksın.sigorta teminatları farklı odugu için bu fark ortaya çıkıyor.mesela X firma kaza başına 50 bin tl verirken Y firma 35 bin tl veriyor.böyle oluncada Y firması poliçeyi daha ucuza satıyor.:cat: ve bulundugun yerin risk oranı acentenin kar majı diger etkenler.:cat:
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
pahalı değil arkadaşım normal.üzülecek bi durum yok,bendede aynısından var bende 65 e yaptırdım.fiyatlar geçen seneye göre 100%180 artacak ozaman sen gör bak açılan topikleri:p:p:rendeer:
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
70
simdi motoru aldıgım arkadasa soledim bole bole diye bana yarın sigorta policeni getir ben sigorta yaptırdıgın yere sorarım dedi:)sen cok vermişsin dedi bizim burda sigorta 20 tl dedi:)
 
Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
Bende 3 ay önce yaptırdım 79 liraydı sigorta fiyatı. Ayrıca sigorta fiyatının yaş ile alakası olmadığını, bulunduğunuz ilin risk durumuna göre değiştiğini söyleyebilirim.

Saygılar.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
şehre göre değişiklik gösteriyo
mesela istanbulda 75 ten bahsedilirken , muğlada 25 ten bahsediliyo...
ben geçen yıl muğlada 21 e yaptırmıştım(2010 model 125 cc):queen:
 
Katılım
21 Kas 2010
Mesajlar
70
Arkadaslar Sonucta Burası TÜRKİYE hersey normal olur burda.benzin 4 tl olur elektirige 100 de 100 zam gelir normal olur sigortadada bukadar zam yapıyolar oda normal olsun bari alıstık zaten ufak ufak kazıklanmaya.
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu ben cbr 125 e ist. Plaka 131 tl ödedim.:pr::pr::pr:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hangi sigorta şirketi AXA falansa bayağ pahalı :() ben 250 lik motoru 116 ya yaptırdım :S 125 lik 89 tl :()
en pahalı sen yaptırmışsın:)
hemen efkarlanma yav .ben ucuza yaptırdım diyen arkadaşın sigorta policesini seninkiyle bir karşılaştır zaten anlayacaksın.sigorta teminatları farklı odugu için bu fark ortaya çıkıyor.mesela X firma kaza başına 50 bin tl verirken Y firma 35 bin tl veriyor.böyle oluncada Y firması poliçeyi daha ucuza satıyor.:cat: ve bulundugun yerin risk oranı acentenin kar majı diger etkenler.:cat:

öyle bir şey yok

90 tl ye yaptırılan poliçe ile 47 tl'ye yaptırılan sigorta teminatlarını karşılaştırdık hepsi aynı.

ehliyetinizin süresi
yaşınız
kullandığınız ilin trafik yoğunluğu
daha önce kaza yapıp yapmadığınız önemli

anlayacağınız adamına göre muamele:cherry:
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
ben 2,5 ay önce yaptırdım ilk 0 motora 27,34 tl........ arabada ilk sigorta yüksek oluyor ertesi sene herhangi bir kazaya karışmazsan hasarsızlık indiriminden faydalanıyorsun,ama motosiklette bilmiyorum,bakalım seneye düşecekmi?

aviva sgorta
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst