- Konu Yazar
- #1
:bounce::bounce:Arkadaslar ilk once bartında kemer koprudeki bir sigortacıda sigorta yaptırdım motoruma.motorumun markası mondial rs 151 2006 model.motorumu ustume aldım hemen sigortacıda sigorta yaptırıp emniyetten ruhsatımı cıkartım.ama sigortacının yapmıs oldugu sigorta fiyatı bana biraz pahallı gibi geldi cunku benden tamı tamına 74 TL aldı.bide pesin verdim.bu fiyat bana pahallı geldi sizin goruslerinizi saygımla bekliyorum...