Motorum kitlendi :(

Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
sanırım viteslerden. vites dişlilerinin geçdiği mil arızalanmış. yani sana 70 artı işcilik gibi bir paraya mal olacak. ( eyer bü milin uclarının takılı oldugu sağ yada sol kalterde bir arıza olamadıysa.
 
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
236
ben benım segerle 120- 130 -140 hep gıttım yağın az oldugunu bılıyodum ancak hep bastım :D yag degısımınde 200 gr yağ cıktı ama kıtleme gıbı bı sorun hıc olmadı sadece az yag oldugu ıcın sılındırde ufak ufak bır kac cızık olusmus.. senınkı hepten kalıtesız motormus.. SerkanAdh13 abımın yolladıgı sılındır falan saglam cıktı hehe :D
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
anladım . Motorum 4300 küsür km 'de 2006 model . 3500 km de satın almıştım yani orjinal km 'imiş satın aldığım şahsın dediğine göre . Sağolasın ustam ALLAH korudu demek ki . Yani ben ustaya sadece yağını değiştir dedim bakımlarını yap falan demedim . Suç bende sanırım . Teşekkür ediyorum yardımlarınız için . Akşama motoru çekicez arkadaşımla . Yağ akıtmış mı akıtmamış mı onu çok merak ediyorum . Son durumu yazarım tekrar . Saygılar . .
2006 model 4300 km??? Klasik km oynama olayı. TÜrk insanı klasiği. Dostum o motor 43000 dedir ondan yatak sarmıştır. Geçmiş olsun
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
2006 model 4300 km??? Klasik km oynama olayı. TÜrk insanı klasiği. Dostum o motor 43000 dedir ondan yatak sarmıştır. Geçmiş olsun

3500 km de aldım yani km de öyle yazıyordu . Adam ilk sahibiymiş motorun . Amma velakin motoru açtığımızda usta aşağı yukarı 10.000 km felan yapmış bu motor dedi. Anlıyacağınız ordan da bi kazık yedim..
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
3500 km de aldım yani km de öyle yazıyordu . Adam ilk sahibiymiş motorun . Amma velakin motoru açtığımızda usta aşağı yukarı 10.000 km felan yapmış bu motor dedi. Anlıyacağınız ordan da bi kazık yedim..

Bu şerefsizler yüzünden sallanan kilometre ibreme müdahale edemiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst