Bendede 200gy vardı, bak garajda yatıyo, motor kısmını çöpe attık bile. büyük ihtimalle açtığında pistonunun ortadan ikiye kırıldığını görüceksin. silindirine sıkışmış olucak, benimde başıma 2-3 evet 2-3 kere geldi ondan biliyorum.
motorun marka modeli neydi ?
Ben 1lt yağ verdim motorcuya onu koydu yani . eğer problem 1 lt 'de ise suç tamamen bende . heralde 300-400 e patlıcak bu banar:
ethemm76 bu arada bende Gölcük'lüyüm ..
300 gr eksik yağdan bir şey olmaz. Alternatör tarafında rotör civatalarından biri gevşeyip statörü dağıtmış olabilir.
kesinliklepek anlamam ama olayın bir gün sonrasında bu başlığı açabildiğine şükretmen gerekiyo![]()
dostum m otorun ne?yeni yağ koyduğunu söylüyor arkadaşımız. Yağ tapasından kaçmadıysa yağ, yağla bi alakası yoktur diye düşünüyorum. Malzeme kalitesizliğindendir. Çoğu şikayet eden arkadaşlarımızında motorları çin malı. Ben kendi motorumda öyle bişey denk gelmedim. 10 yıldır aynı motora biniyorum ve 96 model. İnce yağ koyduğumda 10 w 40 yağ değişimlerinde 500 gr yağ çıktığı bile oldu okadar zorlamaya kitleseydi benimki kitlerdi. Simdi 20 w 50 kullanıyorum problem yok