- Katılım
- 22 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,175
hadi gözün aydın diyelim
darısı olmayanların başına
darısı olmayanların başına
Teşekkürler Seko, fotolarını bekliyoruz.
Şımdıden hayırlı olsn kazasız belasız sürüşlere ınşallah![]()
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler :cat:
Güle güle kullan kazasız nice gezmelereee :rendeer:
Güle güle bin.Darısı bizim başımızaale:
Aranızda topic tarihine bakanınız oldumu ?
Adam motoru alır almaz ortadan kaybolmuş nerdeyse 1 ay geçmiş![]()
Fotoları koyamadın mı daha paşam.Kymco firmasına zaten ayrı bir sempatim var, bu yüzden bu motoru aldım.
Geldikten sonra fotoğraf koymaya çalışacağım.
Selamlar
:cat: :cat: :cat:Aranızda topic tarihine bakanınız oldumu ?
Adam motoru alır almaz ortadan kaybolmuş nerdeyse 1 ay geçmiş
Evet, ben baktım ve hala ısrarla foto bekliyorum.