Motorum gelmiş, pazartesi alıyorum

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Herkese çok teşekkürler. Konyu tam açtım ki elektrik kesildi, o yüzden daha önce yazamadım kusura bakmayın.

İsmail arkadaşım, aslında Cub motorlar hiç aklımda yoktu fakat kullanıcıların markası ne olursa olsun bu motorlar hakkında olumlu şeyler söylemeleri nedeniyle Cub tercih ettim. Bir de bir sonraki motora geçmek açısından düz vitesliye, her ne kadar vites yönleri ters olsa da, scooterlara nazaran daha yakın olduğunu düşünüyorum. Kymco firmasına zaten ayrı bir sempatim var, bu yüzden bu motoru aldım. 125 cc'lik model pek fazla satılmıyor ama gidişinin iyi olacağını düşünüyorum. Kalite ve dayanıklılık olarak da Honda Innova'dan çok da geri olduğunu sanmıyorum. Zaten yumuşak ve dikkatli kullanan bir insanım, inşallah bir sorun yaşamam.

Bana plaka masrafları hariç 2500 YTL'ye maloldu. Birçok satıcıyı aradım, sitede belirtilen 2576 YTL'nin altına inmek istemiyorlar. Hatta bir tanesi 2390 YTL demişti fakat sonradan motor kalmamış deyip caydı.

Geldikten sonra fotoğraf koymaya çalışacağım.

Selamlar
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Şımdıden hayırlı olsn kazasız belasız sürüşlere ınşallah :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Teşekkürler Seko, fotolarını bekliyoruz.

Şımdıden hayırlı olsn kazasız belasız sürüşlere ınşallah :)

hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler :cat:

Güle güle kullan kazasız nice gezmelereee :rendeer:

Güle güle bin.Darısı bizim başımıza:pale:


Aranızda topic tarihine bakanınız oldumu ?

Adam motoru alır almaz ortadan kaybolmuş nerdeyse 1 ay geçmiş :)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
187
Hayırlı olsun kardeş ilk fırsatta resimlerini bekliyoruz kazasız belasız inşallah...:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı olsun, gü-le güle kullan.... Neşen eksik olmasın üzerinde... :rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Kymco firmasına zaten ayrı bir sempatim var, bu yüzden bu motoru aldım.

Geldikten sonra fotoğraf koymaya çalışacağım.


Selamlar
Fotoları koyamadın mı daha paşam.:p :rendeer:

Aranızda topic tarihine bakanınız oldumu ?

Adam motoru alır almaz ortadan kaybolmuş nerdeyse 1 ay geçmiş :)

Evet, ben baktım ve hala ısrarla foto bekliyorum.
:cat: :cat: :cat:
Evet bende bekliyorum fotoları....:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst