- Katılım
- 19 Kas 2008
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #21
Yanlış anlaşılma olmasın arkadaşım.dışardan getirip orada satıyorlar.2 tane yakalandı geçen yıl.oranın insanı değil onlar.bunlar şerefsiz olanlarından.ilgine teşk.ederim allaha emanet ol.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:19 ----------
Yer tespiti istiyor savcılık gören şahitlik mi yapıyor korkudan .numarasına kadar bilsem kendim gider alırım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:19 ----------
Yer tespiti istiyor savcılık gören şahitlik mi yapıyor korkudan .numarasına kadar bilsem kendim gider alırım.