Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar dün gece saat 03.30dan sonra 1700kmde yamaha r25 mavi/gri motosikletim beylikdüzünde evimin önünden çalınmıştır.Bulanlar dönüş yaptığı taktirde ödüllendirilecektir.İrtibat için 05368807039
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsuni yapanların elleri kopsun.
Motor hırsızlığına karşı duyarsız arkadaşların inşallah başınıza gelmez diye beddua edıyorum.
Arkadaşım burdan bir cacık çıkmaz.
Gel facede grubumuza katıl, ve o bölgedeki mağdur diğer arkadaşlar ile görüştüreyim seni.
Bitek gri tank pedi var onun disinda bildigimiz R25.Mavi rengini bir ay bekledim.Plaka icinde tekirdaga ikametimi aldirmistim babannemin evine.Rodajini modajini bakimini yaptirdim.Oylece gitti.Ona yaniyorum.
Ne yazikki bi ses yok hala.Tanidik polis olsa belki 2 mesaisini oldurup bulabilir ama pek ilgilenmiyorlar.Bende esenyurt civarlarinda dolasiyorum hala belki biseyler yakalarim diye.Sanayi sitelerine falan bakiyorum.Tesekkurler saygilar.
Ne yazikki bi ses yok hala.Tanidik polis olsa belki 2 mesaisini oldurup bulabilir ama pek ilgilenmiyorlar.Bende esenyurt civarlarinda dolasiyorum hala belki biseyler yakalarim diye.Sanayi sitelerine falan bakiyorum.Tesekkurler saygilar.
Geçmiş olsun..
Kötü haber vermek istemem ama yedek parça için çalıyorlar, anında söküp parçaları okutuyorlar..
Ben de Beylikdüzü'ndeyim, bu aralar çok fazla olmaya başladı.
Onguard Beast var zincir, onlardan almak lazım mutlaka, 200-300 TL