MOTORUM ÇALINDI.BULANA ÖDÜL.

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Arkadaşlar dün gece saat 03.30dan sonra 1700kmde yamaha r25 mavi/gri motosikletim beylikdüzünde evimin önünden çalınmıştır.Bulanlar dönüş yaptığı taktirde ödüllendirilecektir.İrtibat için 05368807039
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ağu 2016
Mesajlar
886
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun. Motosikleti'nin fotoğrafını atıp bilgileri detaylı verirsen, gören arkadaşların yardımcı olması daha kolay olur.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
68
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsuni yapanların elleri kopsun.
Motor hırsızlığına karşı duyarsız arkadaşların inşallah başınıza gelmez diye beddua edıyorum.
Arkadaşım burdan bir cacık çıkmaz.
Gel facede grubumuza katıl, ve o bölgedeki mağdur diğer arkadaşlar ile görüştüreyim seni.

https://www.facebook.com/groups/1567885440172035/?fref=ts
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Hocam cumhuriyet mahallesi metrobus duraginda.Iskinin oralarda evim.
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
239
Plakayı sökerler de gerçi plaka ve belirgin bir özelliği var mı, sağında solunda çizik, yapıştırma vs vs
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Bitek gri tank pedi var onun disinda bildigimiz R25.Mavi rengini bir ay bekledim.Plaka icinde tekirdaga ikametimi aldirmistim babannemin evine.Rodajini modajini bakimini yaptirdim.Oylece gitti.Ona yaniyorum.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Geçmiş olsun , güvenlik önlemi olarak nasıl bir önlem almıştın.
Benim motorum çalındığında sadece direksiyon kilitli idi (bulunamadı)
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Sagol.Bendede direksiyon kilidi vardi sadece.zincir vardi ama ihmal edip takmamistim.Normalde her gun zincirlerdim.Ihmalin sonu kotu oldu.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Geçmis olsun hocam. Beylikdüzü'nde geziyorum ben sürekli gözüme çarparsa indirir döverim anonim çocuğunu..
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
Çok geçmiş olsun inşallah bulunur bostancı civarlarındayım kontrol edicem sürekli
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Ne yazikki bi ses yok hala.Tanidik polis olsa belki 2 mesaisini oldurup bulabilir ama pek ilgilenmiyorlar.Bende esenyurt civarlarinda dolasiyorum hala belki biseyler yakalarim diye.Sanayi sitelerine falan bakiyorum.Tesekkurler saygilar.
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Ne yazikki bi ses yok hala.Tanidik polis olsa belki 2 mesaisini oldurup bulabilir ama pek ilgilenmiyorlar.Bende esenyurt civarlarinda dolasiyorum hala belki biseyler yakalarim diye.Sanayi sitelerine falan bakiyorum.Tesekkurler saygilar.

Ah be kardeşim.

Tez zamanda bulunur inşallah.

Yedieminlerede bakın isterseniz
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
658
Motosikleti
'13 Inazuma
geçmiş olsun.

yalnız şu motorları nasıl sadece gidon kilidine emanet edip gidiyorsunuz aklım almıyor.
 
Katılım
7 Kas 2015
Mesajlar
24
Motosikleti
Indian Scout
Geçmiş olsun..
Kötü haber vermek istemem ama yedek parça için çalıyorlar, anında söküp parçaları okutuyorlar..
Ben de Beylikdüzü'ndeyim, bu aralar çok fazla olmaya başladı.

Onguard Beast var zincir, onlardan almak lazım mutlaka, 200-300 TL
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
dün gece 1 honda spacy scooter ve 1 mavi-gri r25 özel ataköy hastanesi civarında gördüm
tipler yanımdan geçerken hallerinden belliydi hırsız tipler, plaka sökük
işallah bulursun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst