- Katılım
- 22 Şub 2012
- Mesajlar
- 226
Bence de gerekli yere dilekçe bırakma , ya da e-mail yoluyla toplu bir iletişime geçmek çok mantıklı olur eğer örgütlenebilirsek .
Çünkü bakıyorum , hergün bir çalıntı motor duyurusu ve kimse bulundu diye geri dönmüyor .
Arkadaşlar gelin bu konuyu geçiştirmeyelim , gerekli mercii'ye e-mail ya da dilekçe yoluyla bu sıkıntımızı belirtelim .
Hiçbir sonuç almasak bile , sesimizi duyurmuş, biz buradayız demiş oluruz diye düşünüyorum. Çünkü güzel ülkemde sen sesini çıkartmadıkca herkes seni düdüklüyor ..
Çünkü bakıyorum , hergün bir çalıntı motor duyurusu ve kimse bulundu diye geri dönmüyor .
Arkadaşlar gelin bu konuyu geçiştirmeyelim , gerekli mercii'ye e-mail ya da dilekçe yoluyla bu sıkıntımızı belirtelim .
Hiçbir sonuç almasak bile , sesimizi duyurmuş, biz buradayız demiş oluruz diye düşünüyorum. Çünkü güzel ülkemde sen sesini çıkartmadıkca herkes seni düdüklüyor ..