Motorum çalındı. 34 ta 7427 beyaz honda hornet

Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
226
Bence de gerekli yere dilekçe bırakma , ya da e-mail yoluyla toplu bir iletişime geçmek çok mantıklı olur eğer örgütlenebilirsek .
Çünkü bakıyorum , hergün bir çalıntı motor duyurusu ve kimse bulundu diye geri dönmüyor .
Arkadaşlar gelin bu konuyu geçiştirmeyelim , gerekli mercii'ye e-mail ya da dilekçe yoluyla bu sıkıntımızı belirtelim .
Hiçbir sonuç almasak bile , sesimizi duyurmuş, biz buradayız demiş oluruz diye düşünüyorum. Çünkü güzel ülkemde sen sesini çıkartmadıkca herkes seni düdüklüyor ..
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
25
hepizin kabusu bu tabansızlar kanımca..allah sabır versin :( umarm bulunur... .. otoparkım olsa motorcudan para almam arkadaş kardeşler rahat uyku uyusun diye...
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Plaka ve model aklımda hata ile bu tarafa düşerlerse senin adına bi güzel pataklarız ama nerde bizde o şans, umarım tez zamanda bulunur.
Küfür edesim var ama terbiye sınırlarını aşmayayım. Allahtan bin türlü belalarını bulurlar inşallah.
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
25
şu araç takip sisteminden forum adına isteyenlerle konuşup toplu alım la indirim sağlansada yaygınlaşsa caydırıcı olmazmıki...
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
119
Motosikleti
vespa gts 250 super
iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.umarım benimki son olurda bidaha kimsenin başına gelmez.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Çok çok geçmiş olsun. Plakadan ziyade motor aklımda. İstanbul'da bir elin parmaklarını geçmez. Hornet görür görmez peşine düşücem.
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
119
Motosikleti
vespa gts 250 super
tek parça kalırsa bulunabilir ama ben parçalamalarından korkuyorum,bu arada hiss vardı acaba motoru çalıştırabilirlermi 2 anahtarda bende.gerçi minareyi çalan kılıfını
uydururda,çalıştıramazlarsa parçalamaları kaçınılmaz olur heralde,kendileri parçalanır inş.çok fazla beddua da etmek istemiyorum ama çok sinir bozucu durum olmayan,
motorun 30 ay daha parasını öde.
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
böyle haberleri duydukça kafayı yiyorum :pr: inşallah hemen bulunur kardeşim motorun
keşke denk gelse de motorun eksozunu adamın münasip bir yerine koysak :jocolor::jocolor::pr:
şu gps sistemi hakkında bilgisi olan arkadaş varsa paylaşsa da biz de alıp kullansak nerden alacaz nasıl kullanacaz
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Büyük geçmiş olsun.. Umarım bulunur. Artık bu tarz konuları görmekten, hepsine üzülmekten bir hal olduk... Ve hala ne tek bir adım var ne tek bir ses...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst