- Katılım
- 6 Ocak 2008
- Mesajlar
- 119
- Motosikleti
- vespa gts 250 super
- Konu Yazar
- #1
Sevgili arkadaşlar bugun 1800-2100 saatleri arasında evin otoparkından 2011 model beyaz honda hornetim çalınmıştır.plakası 34 ta 7427 .resimleride eklemeye çalışıcam .Yardımcı olabilecek arkadaşlar şimdiden minnetlerimi iletirim.telefon no:0533 353 36 53
acıbadem kadıköy tarafından çalındı.
acıbadem kadıköy tarafından çalındı.