Motorum 1. ve 2.Vitesde Şahlanıyor

Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
62
İyi günler motorum 1. ve 2. vitesde gazı bırakıp tekrar açmak istedigimde(gaza azıcık dokunsam bile sahlanıyor.

Ancak 3 ve 4 de devir 5 bindeyken bile boguluyormus gibi oluyor.
2.vitesde vites attıkdan sonra gazı kökleyince boguluyo gibi oluyor.


Motorum Ramzey Kalipso 100 (cup)
Buji-Karbratör filan hiç dokunulmadı ve 1600 km de.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
62
ciddi misiniz dalgamı geçiyosunuz?bu forumda dalga gecmeye meilli cok kişi var cünkü
 
Katılım
28 Kas 2009
Mesajlar
31
Bahsettiğiniz motoru kullanmadım ama gazı birden köklediğinizde motorun boğulması ve o sürüş içerisinde boğuk çalışmaya devam etmesi, çekişten düşmesi gayet normaldir, bir sorun göstergesi değildir bence. Sakin kullandığınızda bir sorun olmaması lazım.
Birinci viteste şahlanması normal ama ikinci viteste nasıl oluyor anlamadım. Çok güçlü bir motor da değil, bir bilen yorum yapsa daha doğru olcak.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
1 ve 2 de şahlanıp sonraki viteslerde boğuluyorsa yetersiz yakıt geliyordur.
benzin fitresi ve karbüratör temizlenmeli
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst