kontak açık vites boşta motoru biraz ittiriosun sonra vitese takınca motor çalışıo yada yokuş aşağı salıyoz vitese takınca çalışıoMecbur kaldıysan bi zararı yoktur. Ben de sana bişey sorayım, yarı otomatik cub'u nası vurduruyosunuz ? debriyaj yokki manuel kumandalı.
Mecbur kaldıysan bi zararı yoktur. Ben de sana bişey sorayım, yarı otomatik cub'u nası vurduruyosunuz ? debriyaj yokki manuel kumandalı.
Öyle valla :cherry:seninde bilmediğin bişe çıktı bak![]()
yaw canım motorları neden vurduruyonuz atmı bu ayağı sakatlanınca vuruyonuzGeçen 600rr ı vurdurdum napıcaz şimdi motoru :thumleft:
başlık biraz sakat olmuş sanki![]()