Motoru Sattım 30dk. Sonra Kaza Yaptım

Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78
Merhaba Herkese

................
Neyse şuan için sol kolum biraz ağrıyor ve motorun aynasının arasına 56ytl sıkışmış onu çıkarttırmak için servise gideceğim.
............

:):):) Endişeyle başladım yazıyı okumaya ama okudukça rahatladım sonunda da koptum. Geçmiş olsun.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
dostum çok geçmiş olsun. anlatımın çok güzel birebir yaşamış gibi oldum olayı çok üzüldüm gerçekten..
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
geçmiş olsun arkadaşım, çok bahtsız bir durum gerçekten.

Neyse cana birşey gelmemişya gerisi önemli değil.:cat:
 
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
92
:rendeer:Çok şükür yaa pek birşeyin yokmuş walla endişeyle okudum neyse çok geçmiş olsun. Bizimle ayrıntılı bir şekikde paylaştığın için çooook teşekkürler. Umarım son kazan olur.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Motoru bugun sattım, artık kaza yapacak bir motorum yok. :)

Herkese cok teşekkür ediyorum.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
düşme tecrüben olmadan satmak olamz hesabı. kısmetinde bvarmış yaşamışsın. kısmetinde yoksa dayak bile yiyemezsin, eğer kırmetindeyse başına çölde buz düşer kardeşim. allah korumuş. bu arada korumalıkların faydalarına bir kez daha tanık olduk. ben motorumu sattım ama kormualıklarımı satmadım. bir gün artçı olsam bile kullanabilirim. neyse geçmiş olsun kardeşim...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Geçmiş olsun arkadaşım. Motosiklette bişey olmaması beni biraz şaşırttı ufak şeyleri saymazsak... :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Herşeyde bir hayır vardır dostum. Daha kötüsü de olabilirdi. Çok geçmiş olsun.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Buğra, ne zamandır siteye doğru düzgün giremiyordum, başlığı görmüştüm ama bir şey deme fırsatım olmamıştı.
Şimdi hep birden geçmiş olsun, umarım en kısa sürede istediğin motosiklete kavuşursun ve "hayırlı teskereler"i söyleyeyim bari...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst