Motoru 48 derece yatirabiliyorum daha iyisini yapabilen var mi ?

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
İnsanlar 160-170 le viraja giriyor, ben biraz yatınca motor lowside a girecek diye korkuyorum. Eğitim şart. :D

Low side'a gelince lastik bir miktar çırpmaya ve şöyle demeye başlıyor;


Demezse kaza oluyor zaten. Yine de denemeyin. Bu çırpmayla beraber bir anda tutuş yakalayıp iş highside'a döner ve daha büyük kazayada yol açabilir. Sinyal zaten tutup bırakıyorum sinyali. Herkes benim kadar şanslıda olmayabilir.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,150
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Bu kadar okudum ettim bindim bindirdim ama şu mertebeye gelemedim.Okan Sinan Ocan Hocam ne diyorsun? :ROFLMAO:

1446564497009.jpg
Tibette 3 yil inzivaya cekilmeden bu mertebe mümkün degil 🤣 🤣 🤣
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yazarı kusura bakmasın da ziyadesiyle saçma bir akıl yürütme olmuş: Kamber açısı konusu sadece yol düzken yazılan gibi, yol dönerken viraj içinde kalan kısım alçak, dışında kalan kısım da yüksek yapılır, dolayısıya su zaten alçak tarafa gideceği için ek bir kamber açısı vermek gereksizdir. (He Türkiye yollarında her şey olabilir, yolun açısını virajın gerektirdiğinin tam tersi de yapabilirler! O açı olsa bile etkisi yazıda anlatıldığı gibi olmaz çünkü yolun eğimi hiç hesaba katılmamış...) Temelinde konu şuraya gelir: İyi bilmediğiniz / etüd etmediğiniz yollarda performans odaklı sürüş yapmayın zaten; makul / efendi bir şekilde sürerken hiçbir şey zor değildir. Güvenli sürüş için koşullara göre virajın neresinde durulacağı bellidir. Nerede durmanız gerekiyorsa orada durursunuz.

Çok ama çok zorlama bir makale olmuş bu, notum: sıfır!
Biz kisa pantolonla gezerken üstad motosiklet üzerine kitap yazmisti.

Ayrica üstadin tek uzmanligi Motosiklet degil arkasindan atip tutarken taklaya gelme 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

Not: Foto üstadin gercek resmidir, yapay zeka kullanilmamistir :cool:

515442524_24022016537489513_4435433035855757620_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,019
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Tibette 3 yil inzivaya cekilmeden bu mertebe mümkün degil 🤣 🤣 🤣
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Biz kisa pantolonla gezerken üstad motosiklet üzerine kitap yazmisti.

Ayrica üstadin tek uzmanligi Motosiklet degil arkasindan atip tutarken taklaya gelme 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

Not: Foto üstadin gercek resmidir, yapay zeka kullanilmamistir :cool:

515442524_24022016537489513_4435433035855757620_n.jpg
Benim birader de 9. dan ama saçmaladığı zaman saçmalıyorsun diyebiliyorum gayet.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst