- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
Muhahahaha, bu benim oyuncağım ama iyi yapamamışlar, boyumu kısa göstermiş.
Topiği geyiğe çevirmeyin bakayım. Aslında bir sürü de araba resmi var ama siteye uygun değil diye koymadım. McLaren? O araba değil, şaheser :queen:
Boyun kaç peki, hazır fırsatını bulmuşken bişey daha öğreneyim :queen::queen::queen: