motorsikletlerle ilgilenmeye başladım, nasıl birşey alsam?

Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
1
herkese iyi günler.
ben şehir içinde maksimum 4 km felan gideceğim.
ucuz ve pratik olacağını düşündüğüm için
motorsikletlerle ilgilenmeye başladım.
aklımda scooter vardı.
sonra elektrikli bisikletlere hayran kaldım
temiz enerji...vs gibi sebeblerle elektrikli bisikletleri inceledim biraz.
A2 ehliyetim yok, ama alabilirim.
nispeten parası olan biriyim,
gönlüme göre bir motorsiklet alabilirim.
şimdi elektirkli bisiklet(scooter) mi alsam?
honda today 50 gibi işimi görcek bi benzinli mi alsam?
zamanla motorsiklet ilgisi tutkuya dönüşebilir mi?
ilerde daha büyük motorsiklet almak istermiyim?
karakter itibarı ile, kendi arabamda bile, hiç hız yapmayan, güvenli, huzurlu, sakin ve ekonomik sürüş tarzını benimsemiş birisiyim.
benim gibi birisine ne tavsiye edersiniz?
yardımlarınız için şimdiiden çok teşekkür ederim.
hoşkalın.
 
Katılım
27 Nis 2009
Mesajlar
204
Öncelikle aramıza hoşgeldin.Fakat konuyu yanlış yere açmışsın.Burqda bize kendini tanıtmalıydın.Sorularını ilgili başlık altında bi konu olarak sorarsan cevap bulabilirsin :cat:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
aramıza hoş geldınız elektırıklı bısıklet ler iinde scoter modeline benzemeyen tamamen bısıklet trzında olanlardan olacaksa eyvallah hem ekonomı hem spor olabılır ama bu bahsettıklerımın fıyatları bır motosıklet parası kadar eğer motosıklet alırsnız today bahsettığınız km re ve kendınız için on numara fakaaattt bu bır gun elbet tutkuya dönüşecek işte o zaman daha farklı duygularla ne alayım dıyeceksınız
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Size elektrikli bisiklet gitmez , yokuş yukarı zorlanıyor. Şarz süresi uzun

Şehir içi scooter olarak Honda Beat iyidir. 100 km de 2 Litre yakar

beat01.jpg
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
11
öncelikle selam arkadasım bende senin gibi düdünen biri olarak aldıgım motorsiklet modeli bisan pasific 150 ve cok memnunum sana biraz bahsedeyim istersen
bisanpasific15020070ima.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
GENEL ÖZELLİKLER
Marka : Bisan
Model : Pasific 150
Yıl : 2007

MOTOR ÖZELLİKLERİ
Motor Hacmi : 125.0 cc
Motor Tipi : Tek silindir dört zamanlı
ÇapxStrok : 52.4 x 57.8
Maks.Güç : 8
Maks.Tork : 8
Maks.Hız : 140.0
Sıkıştırma :
Yakıt Sistemi:
İlk Çalıştırma : Elektronik CDI
Soğutma Sistemi : Hava
Vites Kutusu : Ototmatik
Benzin Deposu : 8.0 litre


FİZİKSEL ÖZELLİKLER
Ağırlık : 100 kg
Sele Yüksekliği : 1050 mm
Uzunluk : 705 mm
Genişlik : 1925 mm
Ön Lastik : 3.50x10
Arka Lastik : 3.50x10
Ön Fren :
Bence gayet cok saglam ve güzel bir motorsiklettir isini görür yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
 
Katılım
9 Haz 2010
Mesajlar
133
işin en kötü tarafı burası karar verme noktası yani hakkında hayırlısı diyecek başka birşey yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst