- Katılım
- 1 Ocak 2004
- Mesajlar
- 929
şuda var.. motrsıkletın lastiği sağa sola çok az dönüyor.. bir araba sıkıştırdı bir yere. sağda arabalar. solda arabalar.. ne kdar atik olursa olsun... eğer çok usta değilse bence kayar ona.. burda transitciler çok yapar onu... bilmezlerki tehlikeyi. zannederler çok kolaybi şeydir... iki lastiği varya