Motorsiklete yıldırım çarparsa !!!

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
234
Bir de artık "motosiklet" dese ve yazsalar ne güzel olur.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
yok artık ya :D arkadaşım gelmyecek yıldırımı mı çekmek istiyorsun .
gereksiz konu
gelsin ya ne olacak...paratonerin nasıl çalıştıgını görürüz...oda son görüşümüz olur sanırım....
hem akü şarj olur....:queen::queen:
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Hayatimda ilk olarak duydum , ben asla yildirimin motora , arabaya herhangi bir lastikli tasita düstügünü duymadim üstelik imkansizdir ama tabiki yildirim bir agaca düserken sende motorunla yakinlarda isen o baska buda zaten 1 milyonda bir olur yani biraz sansizlik gibi birsey.... hiç sanmiyorum özellikle yildirimin lastikli bir tasita düsecegini !!!...

Yıldırım lastik mastik bilmez :cherry:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
344
Akü şarj olurmu ki acep?

--------------------------
Bi de 1 kara mili 1,6 km; 1 deniz mili 1,9 km yaklaşık.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
vakti gelen gider. buna bi çare yok ne şekilde nasıl olacağını bilemeyiz.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Hocam şehir içindeyken bi şey olmaz. Ama düz bir ovada motorun üzerinde ŞEY gibi dikilirsek yıldırım çarpar tabi :mrgreen:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Ben daha motosiklete, arabaya, otobüse veya gemiye, sandala vs. yıldırım düştüğünü duymadım. Yıldırım çeken şeyler genelde direk toprak ile bağlantısı olan nesneler. Motosiklete binerkende toprak ile temasımızı kesin birçok etken var yağmur yağsa dahi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst