Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 9 Nis 2008
- Mesajlar
- 234
Bir de artık "motosiklet" dese ve yazsalar ne güzel olur.
gelsin ya ne olacak...paratonerin nasıl çalıştıgını görürüz...oda son görüşümüz olur sanırım....yok artık yaarkadaşım gelmyecek yıldırımı mı çekmek istiyorsun .
gereksiz konu
Hayatimda ilk olarak duydum , ben asla yildirimin motora , arabaya herhangi bir lastikli tasita düstügünü duymadim üstelik imkansizdir ama tabiki yildirim bir agaca düserken sende motorunla yakinlarda isen o baska buda zaten 1 milyonda bir olur yani biraz sansizlik gibi birsey.... hiç sanmiyorum özellikle yildirimin lastikli bir tasita düsecegini !!!...
Bir de artık "motosiklet" dese ve yazsalar ne güzel olur.