Motorsiklet Aksesuar Mağazasında Yapılan AYIP

Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
şubatın 6sında moto plus adlı motor mağazasına gittim hasanpaşada aldığım motor çantası aldım ve dün motora binerken çantanın içine yedek kask koydum kadıköye geldim bir de baktım çantanın kilidinin göbeği yok bugün gittim aynı mağazaya 9-10 gün olmuş olmamış çantayı alalı ordaki yetkili arkadaşın bana dediği 2-3 liralık şey için getirmezdim ben olsam! bak bak çöözüm sunacağı yerde dediğine bak adamın bana ben kilidi cebimden parayla alır veririm sana ama bizden kaynaklı değilse günahı vebali boynuna diyor! bak ya adamın mağazacılık anlayışına bak. benim ağzım yandı sizinde yanmasın arkadaşlar

saygılar....
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ne diyelim geçmiş olsun.o arkadaşada vay ib.. vay diyesim geldi açıkçası.
ben bu konuda Hudson dan çok memnunum.oradan aldığım 2-3 üründe sorun çıktı.koşulsuz yenisiyle deyiştirdiler.inşallah böyle devam ederler...
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
127
ne diyelim geçmiş olsun.o arkadaşada vay ib.. vay diyesim geldi açıkçası.
ben bu konuda Hudson dan çok memnunum.oradan aldığım 2-3 üründe sorun çıktı.koşulsuz yenisiyle deyiştirdiler.inşallah böyle devam ederler...

Hangi şube hocam senin bahsettiğin yer. Ben Kızıltoprak'tan bir kaç kez alışveriş yaptım aksine gayet ilgisiz ve sinir bozucu bir adamla muhattap oldum.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Hangi şube hocam senin bahsettiğin yer. Ben Kızıltoprak'tan bir kaç kez alışveriş yaptım aksine gayet ilgisiz ve sinir bozucu bir adamla muhattap oldum.

Ben üç mağazasındada alışveriş yaptım 3ündende çok memnun kaldım. Hatta kızıltoprak şubesinden aldığım yarım eldiveni ortaköy şubesinde 2 ay sonra cırtları eskisi gibi yapışmıyor diyerek değiştirmek istediğimi söyledim. Adam direk git seç kardeşim tezgahtan istediğini dedi.
Teşekkürler hudson :rendeer:
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
127
Kalitesi ve ilgisi güzel. Benim şikayetim firmadan ziyade Kızıltoprak şubesindeki çalışanı esasen.

Elimde kask ve yanımda kız arkadaşımla deri ceket bakmaya gitmiştim. Suratında alaycı bir ifadeyle ''Motorun var mı?'' dedi

''Hayır yok. Ama sorunluyum kaskla geziyorum'' dedim ben de cevaben.

Başka bir zaman akşam vakti dizlik ve eldiven almaya gittiğimde de kapatıp gitmek için resmen başından savdı. Standart diye sattığı balaklavanın aslında m beden olduğunu alelacele yapmak zorunda kaldığım alışverişten sonra farkettim vs...

Eldivenim 3. giyişimde dikiş yerlerinden patladı ama sırf o adamla muhattap olmak istemediğim için iadeye gitmedim. Aldım diktim elimde.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
benim telefonla motoplusa defalrca telefon açtım çok iyş bir arkadaş vardı, çok yardımcı oldu ama en son telefonu açan bir sevgi insanı(!) içimdeki tüm şefkatin hedefi oluverdi...

sanırım yakında o vatandaştan baba olacam :D
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
bu olay tamamen muhatab olduğunuz kişilerle alakalı gerçekten bu şekilde cevaplar geliyosa o kişiler için çok üzücü kendi kişisel problemleri olarak görüyorum .:)
birde ben istanbulda olmadığımdan telefonla stok teyidi internet sitesindende online alışveriş yapıyorum fakat bu konuda hudson çok yetersiz telefonu açan dayı herseferinde boğuk konuşuyo hiç bişey anlamıyorum isteksiz böyle neden aradım lanet olsun diyorum kendi kendime :) o derece bikaç bişey soruncada iyice çileden çıkıyorum neyse... olabiliyor böyle şeyler :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
motoplus'taki kişilerin tutumları gerçekten çok farklı
her insana farklı davranışlar görüyorum niye nedendir bilmem
tanıdıkları kişilere karşı iyi dışarıdaki kişilere karşı ise böyle olmaması gereken tavırlar
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bir firma kurumsallaştığı oranda başarılı olur. Kişisel becerilerle bir yere gelen firmalar 5-10 yıl içerisinde yok oluyorlar.
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
durum aynen bu arkadaslar aldığım çanta 70 değilde 400 olsaydı ilgi farklı olurdu aradım şikayet ettim merkezine adamlar bana yeni kilit yollayacak evime kadar.ama mevzu o değil kardeşim yani ben sonuçta para vermişim bana hiç bi şekilde öle davranamaz adamın mna korlar aslında da bakmayın motosikletliydim motosikletlilere laf getirtmemek için sakin tutum sergiledim.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
feyızoglunu takdır edıyorum musterı memnunıyetı konusunda
alısverıs yaptım su ana kadar defalarca hıcbır problem cıkmadı

hatta fuar ıcın bılet bıle gonderdıler bugun geldı
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Bu mağzaya ne zaman gitsem ya ortalıkta dolanan işten güçten anlamaz bikaç bayan, yada entel dantel adamına göre muamele yaptığını gözlemlediğim esnaf olamıcak genc arkadaslar. Zoraki orda durmanın bi anlamı yok, tipinden belli zaten. Ne müşteriye odaklı biri, nede kumaşında esnaflık var. Giyim konusunda secenek çok ama yinede çekirdek almam ordan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst