- Katılım
- 25 Kas 2011
- Mesajlar
- 174
- Konu Yazar
- #1
şubatın 6sında moto plus adlı motor mağazasına gittim hasanpaşada aldığım motor çantası aldım ve dün motora binerken çantanın içine yedek kask koydum kadıköye geldim bir de baktım çantanın kilidinin göbeği yok bugün gittim aynı mağazaya 9-10 gün olmuş olmamış çantayı alalı ordaki yetkili arkadaşın bana dediği 2-3 liralık şey için getirmezdim ben olsam! bak bak çöözüm sunacağı yerde dediğine bak adamın bana ben kilidi cebimden parayla alır veririm sana ama bizden kaynaklı değilse günahı vebali boynuna diyor! bak ya adamın mağazacılık anlayışına bak. benim ağzım yandı sizinde yanmasın arkadaşlar
saygılar....
saygılar....