Motorsiklet akaryakıt kampanyaları istiyoruz

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
hadi bakalım
işletme işinde kolay gelsin san
sonucunu merakla bekliyoruz
umarım başarılı olur da bahaneyle herkes sebeplenir

yakında ....
çok yakında görücez hep birlikte :cherry:
kampanyaları vs.
aklınıza gelip gelemiyecek tüm +ları görüşüyoruz sizden tek istediğimiz bizlere destek olmanız köstek olmamanız....
:cat:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
yakında ....
çok yakında görücez hep birlikte :cherry:
kampanyaları vs.
aklınıza gelip gelemiyecek tüm +ları görüşüyoruz sizden tek istediğimiz bizlere destek olmanız köstek olmamanız....
:cat:

köstek görmemişsin sen
kimsenin sana/size köstek olduğu yok
hepimiz canı gönülden destekliyoruz
hepimiz arkandayız
hiçbirşeyin moralini bozmasına izin verme
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
216
Arkadaşlar bende bir reklamcı olarak bir şeyler yazma gereği duydum. BLACK_ICE arkadaşımı düşüncesinden dolayı kutlarım o böyle bir şeyi düşünmese böyle bir topiç açılmasa belki konu hiç gündeme gelmeyecekti. Songiden arkadaşımızıda destek olmaya çalışmasından dolayı tebrik ediyorum. Şimdi gelelim mevzuya bahsettiğiniz gibi bir proje zaten Petrol Ofisinde var sadece biraz basit kalmış detaylandırılabilir. Motosiklet sürücülerini ilk fark eden onlar oldu. Positive Card ile motosiklet’ten inmeden, eldivenlerinizi çıkarmadan yakıt alabiliyorsunuz. Artı puan kazanıp hediye alabiliyorsunuz..Yani Amerika zaten keşfedilmiş Fakat bu iş sadece bir benzin firmasıyla olacak iş değil bu olay diğerler firmalar içinde örnek teşkil edip daha da yayılmalı ki bizde tercih yapabilelim tek markaya bağlı kalmayalım iş proje işidir hazırlayıp proje haline getirdiyseniz o zaman başka herhangi bir firmaya gidip sunum yapıp anlatabilirsiniz.Şimdi amaç hep beraber hareket edip motosiklet kullanıcılarına fayda sağlamaksa bende elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım projenin altında kimin adı yazarsa yazsın o kısmı beni ilgilendirmiyor.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Ahmet Erdem, Shell Türkiye Ülke Başkanı ile görüşmelerimiz başlamış drumdadır en yakın zamanda sonuçlarını gösterecktir bilgilerinize sunarım
 
Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
56
ewet bunun ıcın bısıler yapmak lazım meselaaaaaa bulamadım en azından yapmak l::melek02:::pcgum::azım
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
393
Birkaç gündür foruma bakamıyordum. Süre içinde tartışma alıp yürümüş. Adım da tartışmanın ucundan nasibini almış.

Şimdi eğri oturup doğru konuşmak lazım.

Öğrenci kardeşim, sana projende başarılar diliyorum. Ancak bu proje fikrini senden çalıp, üzerine çöreklenmem gibi fantastik bir fikri nasıl edindiğini doğrusu anlayamadım. Kaldı ki ortada gerçekten bir "fikir"den bahsetmek de oldukça güç. Tüketici sadakat programları, şimdiye kadar hemen hemen her akaryakıt markası tarafından yapılan programlar. Taksi şoförleri, kamyoncular, tırcılar gibi özel kitlelere de özel programlar uygulanıyor. Motosikletçiler için de böyle birşey olsa düşüncesine ulaşmak, çok da zor olmasa gerek.

Benim işim, tabii ki markamın daha çok satmasını sağlamak. Bu işin de, bileğinin hakkıyla yapıdığı zaman, diğer işlerden farkı olduğunu zannetmiyorum. Ortamda da, böyle bir ihtiyacı görüyorsam, bu ihtiyacı giderebileceğim bir marka varsa elimde bir de üstelik bu ihtiyacın giderilmesinden hem markam hem de motorcular kazanıyorsa, bu bağlantıyı sağlayıp ortaya birşeyler çıkarmak benim görevim. Bunu yapma amacım da sadece işimi iyi yapmak olur. Kimseden takdir görmek ya da kimse tarafından beğenilmek değil. Benim için iyi bir iş çıkarmış olmak ve birilerinin motosiklet sürücülerine değer vermesinde aracı olmak yeterli.

"Benim projem" "senin projen" mantığıyla ilerlersek, pek bir yere varamayız. Bir proje varsa bu "bizim projemiz" olmalı. Eğer hepimiz, gerçekten tüm motorcular için faydalı birşey yapmaya çalışıyorsak; fikirlerimizi, egolarımızı tatmin etmek, liderlik güdülerimizi okşamak, kendimizi göstermek için yapmıyorsak.

not: forumlardaki mesaj sayımızla, inandırıcılığımız arasında bir doğru orantı mı var? ya da daha çok mesajı olan, daha süper motorcu mu oluyor?
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
112
isim soyisim plaka

1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-halis demir 34 hd 684/34 hd 808/34 hd 377
6-ümmet perkitan
7-sinan balkan
8-sınan balkan 34 zy 1270
9-Mehmet Ay - 34 YP 2899 - 34 YN 9661
10-Önder Barutcu -20 D 4093
11-Erhan HÜRYAŞAR 35 RCP 86
12- Sedat Özsan 34 en 7491
13- ilker şahinoğlu 45 ru 550
14-Cengizhan DİNÇ 10 YN 217
15-bülent gülderen 34 dj 0261
16-levent gülderen 41 ug 485
17- reşit elbir 34 EB 2451
18-Hakan Yurdakul 54 ZN 187
19-ugur volkan 34 EB 2654
20-cevdet çelik 01 ZJ 253,01 HB 192,01 ZH 364
21-Ersin Tutan 35 AU 3062
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
zam haberlerinden gına geldi

biraz da kampanya haberi duysak da yüreğimize su serpilse ne güzel olur

güzel kardeşim
daha fazla merakta bırakma bizi
ne olduu
varmıdır bir gelişme
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
275
Mesela ben En fazla ( Şuanki benzin fiyatına göre tahminen .. ) 13 TL lik alabiliom bomboş depoda :D:D bunada kampanya istios :D:)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Mesela ben En fazla ( Şuanki benzin fiyatına göre tahminen .. ) 13 TL lik alabiliom bomboş depoda :D:D bunada kampanya istios :D:)

750 cc motor olup 19 litre depo olup bide ayda 3 kere fulleme ihtiyacın olunca kampanya yapılsın diye 44 gözle bekliyosun ki aylık 200 tl den daha az benzin parası veriyim diye
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
]isim soyisim plaka

1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-halis demir 34 hd 684/34 hd 808/34 hd 377
6-ümmet perkitan
7-sinan balkan
8-sınan balkan 34 zy 1270
9-Mehmet Ay - 34 YP 2899 - 34 YN 9661
10-Önder Barutcu -20 D 4093
11-Erhan HÜRYAŞAR 35 RCP 86
12- Sedat Özsan 34 en 7491
13- ilker şahinoğlu 45 ru 550
14-Cengizhan DİNÇ 10 YN 217
15-bülent gülderen 34 dj 0261
16-levent gülderen 41 ug 485
17- reşit elbir 34 EB 2451
18-Hakan Yurdakul 54 ZN 187
19-ugur volkan 34 EB 2654
20-cevdet çelik 01 ZJ 253,01 HB 192,01 ZH 364
21-Ersin Tutan 35 AU 3062[/QUOTE]
22-Emre AKDENİZ 34 UG 5436
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
o plazma veren kampanyalara da inanma.
çoğu firma 100 Tl lik akaryakıta 0.5 TL lik puan veriyor.
Pazarda 10 Tl ye satılan el fenerini kampanyada 15 Tl ye saymaları da cabası.
Bana göre bu kartlarla" muhtemel keriz sayısını" hesaplıyorlar

Aga çözmüşsün sen bu olayı, kaptilazmi:)
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
393
Topik hortlamış..:)

Bendeki gelişmeleri aktarayım.. Bunun üzerinde ufak çaplı da olsa çalışmalar yapıldı. Ancak motosiklet kullanıcılarının Türkiye'deki sayısının düşük oluşu, bu kitlenin yarattığı akaryakıt volümünün tatmin edici olmayışı böyle bir yatırım yapma konusunda engel oldu. Sadakat sistemlerinde değişiklikler yapmak gerekiyor ve maalesef büyük akaryakıt firmalarının bizden önce, taksiciler ya da uzun yol şoförleri gibi ulaşmaları gerekn öncelikli kitleler var. Sonuçta bu bir iş. Onlar da bir yerde haklı.
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
]isim soyisim plaka

1-Okay ŞEN 20 u 0600
2-Gökhan TAŞ 20 R 5956
3-Tugba Aykan 07 GP 486
4-Savaş KAYAN 59 YN 650, 59 FA 897
5-halis demir 34 hd 684/34 hd 808/34 hd 377
6-ümmet perkitan
7-sinan balkan
8-sınan balkan 34 zy 1270
9-Mehmet Ay - 34 YP 2899 - 34 YN 9661
10-Önder Barutcu -20 D 4093
11-Erhan HÜRYAŞAR 35 RCP 86
12- Sedat Özsan 34 en 7491
13- ilker şahinoğlu 45 ru 550
14-Cengizhan DİNÇ 10 YN 217
15-bülent gülderen 34 dj 0261
16-levent gülderen 41 ug 485
17- reşit elbir 34 EB 2451
18-Hakan Yurdakul 54 ZN 187
19-ugur volkan 34 EB 2654
20-cevdet çelik 01 ZJ 253,01 HB 192,01 ZH 364
21-Ersin Tutan 35 AU 3062
22-Emre AKDENİZ 34 UG 5436[/QUOTE]

Dosthane bir uyarı.Plakanızı ve isminizi ortalık yere yazmayın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 ----------

eğer ki bir kampanya olursa sen yararlanmayıverirsin güzel kardeşim
kampanyadan yararlanmak zorla değil ya

Bu tavrın sebebini de pek anlayamadım.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666

.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:36 ----------



Bu tavrın sebebini de pek anlayamadım.[/QUOTE]

bir önceki mesajla birlikte okuyunca anlamlı hale geliyor
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
393
Bu topiği hatırladım uzun süre sonra bir bakayım dedim.. En son ben bir gelişme sağlayamamışım maalesef.. Galiba kimse gelişme sağlayamadı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst