motorola adlı kullanıcı için çoklu üyelik uyarısı

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
22
Evet ben bunu yeni görüyorum, bir sahtekarlık söz konusu değil lakin, tulgacan benim lakin kullanmak istemiyorum, burda bi konu başlığında bazı çoluk çocuklarla tartıştık suçsuz iken suçlu olduk ve bende son lafımı söyledim kapadım açmadım bidaha o kullanıcı adını, ama bi ara sanırım mesajlar filan gelince eski arkadaşlardan bakmak için açmak zorunda kalmıştım. Yani demem şuki ben artık motorola kullanıcı adını kullanıyorum ve tulgacan kullanıcı adını kullanmıyorum. Motorum olmadığı için forumada artık eskisi kadar giremediğimden dolayı sanırım bunuda yeni gördüm. Eski dostlar bizi tanır, birçok konu başlığı altında ilk motorumuzu alırken aldığımız yardımlar gibi yine birçok konu başlığı altında birçok yeni arkadaşımızın sorunlarını çözmesinde önemli rollar oynamışımdır. Prosedürü bilmiyorum, kullanıcı adı değiştiriliyormu onuda bilmiyorum ama tulgacan kullanıcı adını kullanmak istemiyorum bu bi gerçek. Ben kapak olacak laflarımı bazı büyüyememiş nesillere söyledim ve o defteri kapadım. yeni defterim yeni kullanıcı adım motorola. Hayırlı olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst