Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu tür şeyleri adana antakya tarafında çok yaparlar.
Özellikle bir mobylette'ler var aklınız dimağınız durur. Çocuk sanayide çalışıyor bütün kazancını mobylette'ine yatırıyor. Gerçek motor sevgisi. Cidden.
hurda motorlar vardır onlarda çok zevklidir köyde vardı bitane java lazer sadece 3 vites çalışıyordu gazı telle veiyorduk tam bir hurdaydı ama çok zevkliydi
Bu tür şeyleri adana antakya tarafında çok yaparlar.
Özellikle bir mobylette'ler var aklınız dimağınız durur. Çocuk sanayide çalışıyor bütün kazancını mobylette'ine yatırıyor. Gerçek motor sevgisi. Cidden.
kesinlikle kardeş... adam bi cep telefonu satan magazada çalışıyor.. Bi PEUGEOT 103 'ü vardı. ALLAHALLAAAAH deyim ya.. aldıgı bütün haftalığını motora yatırıyor.. sonra da cevre yolu dediğimiz yerde YARIŞŞŞŞ...
bi motosikletcide de Dekor olarak da adam 103'ün çatısını,Yok ne bilim Pistonlarını flan asmıştı duvara... :queen: