Motormu Bu Yoksa Bisikletmi Yahuu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu tür şeyleri adana antakya tarafında çok yaparlar.
Özellikle bir mobylette'ler var aklınız dimağınız durur. Çocuk sanayide çalışıyor bütün kazancını mobylette'ine yatırıyor. Gerçek motor sevgisi. Cidden.
 
Katılım
17 May 2007
Mesajlar
4
slm arkadaşlar sizin dediğiniz gibi bizim burda pejolara öle bende çalıştığımı pejoyu tpplamak için harcıyorum hastalık bu
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
238
hurda motorlar vardır onlarda çok zevklidir köyde vardı bitane java lazer sadece 3 vites çalışıyordu gazı telle veiyorduk tam bir hurdaydı ama çok zevkliydi
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
anaaaaaaaaaaaaaa benim eskı egsoz nasılda cuk diye oturmuş vay be kanka bu şimdi manyak ses verir puhahahahahahaaa:queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
Bu tür şeyleri adana antakya tarafında çok yaparlar.
Özellikle bir mobylette'ler var aklınız dimağınız durur. Çocuk sanayide çalışıyor bütün kazancını mobylette'ine yatırıyor. Gerçek motor sevgisi. Cidden.

kesinlikle kardeş... adam bi cep telefonu satan magazada çalışıyor.. Bi PEUGEOT 103 'ü vardı. ALLAHALLAAAAH deyim ya.. aldıgı bütün haftalığını motora yatırıyor.. sonra da cevre yolu dediğimiz yerde YARIŞŞŞŞ...
bi motosikletcide de Dekor olarak da adam 103'ün çatısını,Yok ne bilim Pistonlarını flan asmıştı duvara... :queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
negüzel olmuş ama yakışmışda duvara :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst