Biraz düşünelim lütfen yazmadan önce... Bu video Japonya da yada Çin de çekilmiş ve Ayhan abi de Türkiye de. Bu videoları izliyor ve ülkesinde (Türkiye de) böyle olaylar olmadığı için ülkesine şükrediyor. Anladın?
Muhtemelen Çin Ertuğrul. Japonlar böyle değil, ayrıca Japonya'da trafik kuralları daha katı. Bu şekilde herkes kasksız falan gezemiyor bildiğim kadarı ile.