- Katılım
- 22 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,022
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar
sorum şudur ki motosikletlerde avansı motor devrine göre kendisi yapıyormu
neden soruyorum derseniz cancazım bis ( 126 fiyat ) araba oluyor kendilerı ki ben onu herzaman dört tekerlekli motosiklet olarak görmüşümdür motorunun devri yükseldikce vakum hortumuyla aterşleme zamanını biraz öne alan bir platın devresi bulunuyor ( mekanık dir ) du.
ama motosikletımı inceledıyımde elekronik ateşleme sıstemi var ki bunda platın yok manyetik diskin bir yerınde cok hafif bir cıkıntı var ve buda ateşleme bobinine ateşleme zamanı için küçük bir elektirik yolluyor ama sistem sabit oldugundan ateşleme zamanı her daim aynı derecede oluyor.
yani motorun devri yükselsede herdaim aynı zamanda ateşleme yapıyor. halbukisem bir miktar erkene almak devrı yukselen motoru daha verımlı yapar
vede ekonomik. diye düşündüydum ondan soruyorum.
sorum şudur ki motosikletlerde avansı motor devrine göre kendisi yapıyormu
neden soruyorum derseniz cancazım bis ( 126 fiyat ) araba oluyor kendilerı ki ben onu herzaman dört tekerlekli motosiklet olarak görmüşümdür motorunun devri yükseldikce vakum hortumuyla aterşleme zamanını biraz öne alan bir platın devresi bulunuyor ( mekanık dir ) du.
ama motosikletımı inceledıyımde elekronik ateşleme sıstemi var ki bunda platın yok manyetik diskin bir yerınde cok hafif bir cıkıntı var ve buda ateşleme bobinine ateşleme zamanı için küçük bir elektirik yolluyor ama sistem sabit oldugundan ateşleme zamanı her daim aynı derecede oluyor.
yani motorun devri yükselsede herdaim aynı zamanda ateşleme yapıyor. halbukisem bir miktar erkene almak devrı yukselen motoru daha verımlı yapar
vede ekonomik. diye düşündüydum ondan soruyorum.