Bendede şöyle oluyor
Ne zaman aklımdan, uzun zamandır trafikte başıma bir iş gelmedi diye geçirsem birkaç gün içinde ya kazaya karışıyorum ya yolda kalıyorum.
O sebeple çağırmamak lazım..
Ama hiç düşmemek bir özellik, avantaj değil bence.Saçma olucak ama keşke yaralanmasız, basit düşseydiniz.
Motosikletten yavaşça düşme ile yaşadığınız tecrübe sizi daha kötü kazalara sebebiyet vericek davranışlarınızdan sakındırırdı.
Sağlığı korumak için yapılan tıbbi aşılar gibi düşünün.Belirli doz verilerek bağışıklık o hastalık ile tanıştırılır.
Şaka değil,ciddiyim.