Motordan hiç düşmememin sebebi umursamaz olmam mı?

Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Ulan kimse dememişki o çocuğa 60km hızla çarpıyorsun,çocuk takla atıyor ve sen sadece yaşıyor mu diye bakıp sonra yoluna devam ediyorsun öyle mi?
Asıl ilginç olan ise kimsenin bu konuya değinmemiş olması.Ya iç kanama geçiriyorsa? Ve Suriyeliymiş!!! İnsan o insan! Yok mu bir avukat sitede ilgilensin şununla.

O ön fren bi yerlerinize kaçsın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Koca koca TIR'larda, otobüslerde, harfiyat kamyonlarında,otomobillerde tek fren var da motosiklet ve hatta bisiklette niçin 2 fren var diye hiç düşündün mü?

Günümüzde üretilen , hatta yıllardır üretilen tüm otomobillerde birbirinden bağımsız çalışan iki fren tesisatı vardır. Sağ ön ve sol arka teker, sol ön ve sağ arka tekerin hidrolik tesisatı bağımsızdır, güvenlik için.

Bu arada başlığı açan tek bir şey yazıp gitmiş, 3 sayfa yazı dolmuş. Herif pis pis gülüyordur kenarda "mallara bak" diye... evet, farkındayım kendime mal dediğimin.
 
Katılım
26 Tem 2016
Mesajlar
168
Günümüzde üretilen , hatta yıllardır üretilen tüm otomobillerde birbirinden bağımsız çalışan iki fren tesisatı vardır. Sağ ön ve sol arka teker, sol ön ve sağ arka tekerin hidrolik tesisatı bağımsızdır, güvenlik için.

Bu arada başlığı açan tek bir şey yazıp gitmiş, 3 sayfa yazı dolmuş. Herif pis pis gülüyordur kenarda "mallara bak" diye... evet, farkındayım kendime mal dediğimin.

Sorumu şöyle sorayım: Neden motosiklet ve bisiklet hariç diğer araçlarda fren için tek pedal var da bizimkiler niye ön ve arka ayrı idare ediliyor?
İkinci paragrafınızdaki "mal" kısmı hariç tespitinize katılıyorum. Büyük ihtimalle troldü. Zaten admin aynı IP ile başka bir isimle de yakaladı bı şahısçığı. Şahsi olarak yasaklı listeye atmayı ve sonsuza kadar kaale almamayı öneriyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst