Koca koca TIR'larda, otobüslerde, harfiyat kamyonlarında,otomobillerde tek fren var da motosiklet ve hatta bisiklette niçin 2 fren var diye hiç düşündün mü?
Günümüzde üretilen , hatta yıllardır üretilen tüm otomobillerde birbirinden bağımsız çalışan iki fren tesisatı vardır. Sağ ön ve sol arka teker, sol ön ve sağ arka tekerin hidrolik tesisatı bağımsızdır, güvenlik için.
Bu arada başlığı açan tek bir şey yazıp gitmiş, 3 sayfa yazı dolmuş. Herif pis pis gülüyordur kenarda "mallara bak" diye... evet, farkındayım kendime mal dediğimin.