Motordan hiç düşmememin sebebi umursamaz olmam mı?

Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Fren sistemini sök ağırlık yapmasın o zaman hem de büyük kampanya fren sistemini sokene +5 hp hediye
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
demek bazen insanlar gerçekten küfür yeek için kaşınıyormuş lan doğruymuş demekki..
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
171
Neresinden tutsan elinde kalacak. Troll olduğunu ümit ediyorum, sağlıcakla kardeşim, kolay gelsin.
 
Katılım
26 Tem 2016
Mesajlar
168
Düşmek mi maharet anlamadım :)

Yaman motorcular tartışıyor. Senin, benim aklımızın ermeyeceği konular bunlar.

Levent Göçmen'e verdiğin cevaptan aristokrasinin tavan yaptığı görünüyor. Fakat şunu göz ardı etmişsin: Levent Göçmen cevap vermek ihtiyacı hissetmiş ama sen onu da kendin gibi gördüğün için siz hariç geri kalanları yaman motorcu diye nitelendirmişsin. Oysa cevap verdiği için hem arkadaşın hem de sen yaman motorcu oldunuz. Cümlenin ikinci kısmına değinmiyorum bile..
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
Bence yaşadığın şehir/lokasyon ve oldukça ballı olmandan mütevellittir hiç düşmemenin sebebi.
 
Katılım
4 May 2016
Mesajlar
476
Levent Göçmen'e verdiğin cevaptan aristokrasinin tavan yaptığı görünüyor. Fakat şunu göz ardı etmişsin: Levent Göçmen cevap vermek ihtiyacı hissetmiş ama sen onu da kendin gibi gördüğün için siz hariç geri kalanları yaman motorcu diye nitelendirmişsin. Oysa cevap verdiği için hem arkadaşın hem de sen yaman motorcu oldunuz. Cümlenin ikinci kısmına değinmiyorum bile..

Sanatçı bu eserinde toplumun içe dönük ve muhafazakar yapısını eleştirmiş. Geleneksel değer yargılarını gözardı etmesine rağmen yarı olumlu bakış açısıyla gelişim sürecine şüpheyle baktığı söylenebilir. Pastoral bir anlatım söz konusu.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Adam doğru söylüyor.
Benim motosikletin arkasına tek disk,öne ise arkanın iki katı büyüklükte çift disk koymuş dangalaklar... Önler hem işe yaramiii hemide kocaman kocaman iki tane..
Bunların yerini değiştirmek istiyorum,nassi yapabilirem ki?
 
Katılım
26 Tem 2016
Mesajlar
168
Sanatçı bu eserinde toplumun içe dönük ve muhafazakar yapısını eleştirmiş. Geleneksel değer yargılarını gözardı etmesine rağmen yarı olumlu bakış açısıyla gelişim sürecine şüpheyle baktığı söylenebilir. Pastoral bir anlatım söz konusu.

Anafikiri de sormadık ama bu açıklama isteği nereden zuhur etti bilemiyorum. Galiba en iyisi onu da aristokrasiye bağlıyayım gitsin. Geçer inşallah.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Bir laf vardır büyük lokma ye ama büyük konuşma diye...
Bende büyük konuşurdum.Birgün motorlar hiç kaza yapmam diyordum ertesi gün sembol e arkadan vurdum
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Ilk motorum ybr ile 6 aydır düşmedim vay bee dedim aynı gün ilk öpücüğü kondurdum hala unutmadım çok özeldi :D İkinci motorum ninja250r ile karda kışta kullanıyorum ve düsmüyorum ulan ben bu işi kaptım heralde dedim ve o ay içerisinde tam 4 kez düştüm. Geçen spacy ile kaza yapan arkadaşıma haftada bir kaza yapıyonuz 3 aydır çalışıyorum daha kazam yok dedim ki.. 10 dakkaya kalmadan Renonun arkasında bitiverdim. Aman diyim büyük konuşma taklaya gelirsin sonra
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Bendede şöyle oluyor

Ne zaman aklımdan, uzun zamandır trafikte başıma bir iş gelmedi diye geçirsem birkaç gün içinde ya kazaya karışıyorum ya yolda kalıyorum.

O sebeple çağırmamak lazım..


Ama hiç düşmemek bir özellik, avantaj değil bence.Saçma olucak ama keşke yaralanmasız, basit düşseydiniz.

Motosikletten yavaşça düşme ile yaşadığınız tecrübe sizi daha kötü kazalara sebebiyet vericek davranışlarınızdan sakındırırdı.

Sağlığı korumak için yapılan tıbbi aşılar gibi düşünün.Belirli doz verilerek bağışıklık o hastalık ile tanıştırılır.

Şaka değil,ciddiyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst