- Katılım
- 13 Haz 2009
- Mesajlar
- 5,384
- Konu Yazar
- #1
s.a. arkadaşlar gençlik mi cahillikmi işte motorumun motoru sapa sağlam sorunsuzken gittim silindir büyütme flan işine girdim bu arad motorum kadırga kd125 ybr motoru var üzerinde denemelerim sonuç vermedi ve randuman tutmadı bende söküp orjinal silindirini taktım ama arada ne yaptım bilmiyorum motordan ses geliyor şuan büyük ihtimal krank kolundan ama size sorayım dedim sesin oluşu nasıl derseniz açıklayayım
motor rolantide iken ses var tık tık tık diye gazı verip yüke binince kalkarken ses çoğalıyor 5 bin devire kadar ses var sonra sesi kesiyor istediğin kadar aban redlinaya sok ses yok motor komprosöre binsin devir 2-3 bine düşsede yine ses yok gaza bastığın an ses başlıyor yine 5 bin devire kadar birde sabit gidersem 4 binde flan yine ses kesiyorgaza bas çek yapayım ses gelip gidiyor yani motora yük binince ses oluyor bunun sebebi ne olabilir krank kolu boşluk mu yapmıştır sizce yoksa başka bir sebep mi var
rolantideki sesi
http://www.youtube.com/watch?v=3eN-RqyKUes&feature=youtu.be
motor rolantide iken ses var tık tık tık diye gazı verip yüke binince kalkarken ses çoğalıyor 5 bin devire kadar ses var sonra sesi kesiyor istediğin kadar aban redlinaya sok ses yok motor komprosöre binsin devir 2-3 bine düşsede yine ses yok gaza bastığın an ses başlıyor yine 5 bin devire kadar birde sabit gidersem 4 binde flan yine ses kesiyorgaza bas çek yapayım ses gelip gidiyor yani motora yük binince ses oluyor bunun sebebi ne olabilir krank kolu boşluk mu yapmıştır sizce yoksa başka bir sebep mi var
rolantideki sesi
http://www.youtube.com/watch?v=3eN-RqyKUes&feature=youtu.be