MOTORDAN GELEN SES BU SES NEYİN İŞARETİ (VİDEOLU)

Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
111
Sa günlerdir acıyorum forumda bayram dolayısıyla usta bakmamıstı bugunde bakamadı yaırn acıp bakıcakmıs motora burdakı abılerım video yuklememı sesi iyi dinlemek ıstemıslerdi video cektım motorda azda olsa yağ vardır az ama var haberınız olsun bide 500 km once slindir yeni yapıldı full orgınal..

video linki budur allah askına bırı yardımcı olsun artık sunu yaptırmamın maliyeti ne kadar olcak cok fazla butcem yok malesef

link : https://www.youtube.com/watch?v=ld3SeqTqXTk

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:43 ----------

yokmu anlıyan..
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
tam net olmamakla birlikte sübap sesine benziyor ama bi ustaya baktırsan senin için daha hayırlı olur
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
111
hocam cevabınız için teşekkür ederim burdakıler cok gömüyor yalan atıyor ben emin olarak gıtmek ıstıyorum oyuzden bugun gıttım motor acılcak bugun yogunum yarın gel dedı yarın sabah gıdıcem yanı yardım beklıyorum oyuzden anlıyan kişiler osylerse ıyı olur
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Bende de aynı motordan var da subap sesi gibi ama arada başka çatırtılar da var sanki.. Bi de burdakiler demişsin de neresi orası :)
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
111
hocam dedıgınız gıbıyse ne kadar maliyet cıkar acaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

kasımpaşa 2 tane motorcu var zaten toplasan biri direk açmadan benden ıyımı bılcen krank maliyeti 700 dedi siz düşünun otekı acar bakarım dedi
 
Katılım
23 Mar 2015
Mesajlar
498
motoru bu şekilde çalıştırman sakıncalı motordan böyle ses geliyorsa içeride yolunda gitmeyen birşeyler var demektir. acilen servise baktır.
 
Katılım
1 Şub 2015
Mesajlar
186
Subap sesi banko onun dışında egzantrik gergisindede problem olabilir bu şekilde sadece ustaya gidene kadar kullanmanı tavsiye ederim yoksa masraf 3 se 5 e çıkabilir
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
111
gergidede skıntı var sa ekstra ne kadar maliyet tutar motoru zaten 5 gundur kullanmıyorum araya bayram gırdı dıye 5gundur otoparkda
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Kasimpasayi bosver,ne yap ne et Serkan`a ulas...
Siteden bukursun kendisini..bircok yerde yardim mesajlarini gorebilirsin..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Tam Net Ses anlaşılmaması İle Birlikte,

Sorun sanıyorum KESİNLİKLE SUBAP PİYANOLARI,,,
Şu işaretli yerlerde RULMAN (bilya) var,
ve o bilyalar YAN SANAYİ parçalarda dağılıyor,,,

 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Evet simdi sana dusen iletisime gecip motoru ustana goturmen..
Bosu bosuna ne motoru , nede butceni gereksiz dagittirma...
Buradan da biseyler yaz ki ne yaptigini bilelim...bos kalmasin konu..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
aynı durum CBF 'te basıma geldı,
o sebepten bu kadar emın konusuyorum zaten,

Fark etmez,
Üstasına Danışsın Veya,,,
motoru üst kapagı acılır zaten,
bu esnada basında dursun,
gerekırse SÜRAT MOTOR'dan parcayı kendısı alsın,
sadece işçilik ne ise onu odesın,
Veya DİRECT SERVİSİNE DANIŞsın,,,
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Eger cevap yazmaz yada sana ulasmazsa kendi kaybeder...
Sanada mahcup oldugumla kalirim Serkan...:salut:
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
111
abiler uyuya kalmısıtm abı numarnı yarın sabah alıcam burdak subap ayarından başka bişey var derse sana getırmeye calısıcam yarın arıcam senı duruma gore olmadı buraya yazarım olurmu
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Hiç olurmu öyle şey,
Herkes Kendi kararını vermekte Özgürdür,
Gerek sen Gerek Ben Gerek'se Tüm Kullanıcılar Fikşrlerini paylaşmışlar,

O'da kendine uygun yere gider,
veya uygun olduğunu düşündüğü yere danışır,

Buna KİMSE KARIŞAMAZ,,,

Motor Onun,,Para Onun,,,Keyf Onundur,,,

Sıkma Canını :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst