Motordan Düştüm.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 Senedir. Motor kullanıyorum. 4 sene boyuncada Gilera Runner 180 Sp kullandım. ARa sıra Mobilet Kullandım.
İlk Defa motoru Yatırdım. 4 senedir.
Arkadaştan Emanet motor aldım. Bir işim Vardı. Arkadaşta motoru Muayeneye sokcaz diye heryerini Gazyagı ile Silmiş. Siyahlaşan Gaz Yagınıda Arka Ve ön Tekere Dökmüş Tekerlekler Parlasın diye.
Neyse aldım motoru Sanayi Kavşagında Trafik ışıgında bekliyorum. Saga dönecegim. Hava Yağmurlu Direksiyonu Sağa kırıp verdim Gazı Motor yere Yapıştı.
İlk defa motordan Düştüm. Allah bidaha göstermesin. Hiç kimseye :S
Bu arada motorda Alışkın Oldugum Scoter Ramzey 125 :p :p
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
geçmiş olsun..ıslak mendille ellerini sildikten sonra ayakkabısını silen bizler kalan yağla da tekeri yıkar tabi:)

neyseki ucuz atlatmışsın
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
geçmiş olsun olur öyle arada bende hobi oldu artık sıkıldıkça düşüyorum motordan :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
4 sene hiç birşeyki
44 sene kullansan bu veleti düşmücek diye birşey yok
geçmiş olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok Teşekkür Ederim. Sağolun..!
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
la bende gene yokus cikarken soldan tek basina, yol tek seride dustude uctun sandim, bunl gecmis olsun, demek motor gazlaninca muayeneden geciyor ama kullanilmiyor, iyi bisi ogrenmis olduk
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
la bende gene yokus cikarken soldan tek basina, yol tek seride dustude uctun sandim, bunl gecmis olsun, demek motor gazlaninca muayeneden geciyor ama kullanilmiyor, iyi bisi ogrenmis olduk

Ya Bende siliyordum. Ama Silindiri Emme Manifordundaki Yanmış Yagı Falan Siliyordum.
Arkadaşım işi Abartmış Gitmiş Jant Lastik Silmiş :S
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
geçmiş olsun kardeş. bu konuda hep kardeşime kızardım; birgün yediğin haltı farketmicem vrajda yatayım derken yapışçam yere derdim :) motoru yıkadıktan sonra lastikler parlasın diye habire birşeyler sürüp parlatıyor ve bazan taşırıyor lastiğin yola temas eden yüzeylerine kadar iniyor o neyse sürdüğü artık. demekki haklıymışım.
özellikle zinciri yağlayıp gezdikten sonra arka jant leş gibi olur ve bunu temizlemek için camsil kutusuna koyduğumuz gaz yağını janta sıkarız ama bu sırada lastiğede gaz yağı kayabilir bunada dikkat etmek gerekir. en iyi yöntem fırçaya yada beze gaz yağını sıkarak jantı silmektir beyler dikkat etmek gerekir diye yazdım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne alaka kafanı takma diye öyle söyledim neyse geri aldım sözümü bişey demedim :farao:

Hayır Yanlış Anladın. Ben düştügüm zaman milletin Lafları Arabaların Hareketleri canımı sıktı Burdaki KOnuşmalar DEgil Lütfen YAnlış Anlama :p :p
Olay Yerindeki Tepkiler için onu söyledim :p
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Hayır Yanlış Anladın. Ben düştügüm zaman milletin Lafları Arabaların Hareketleri canımı sıktı Burdaki KOnuşmalar DEgil Lütfen YAnlış Anlama :p :p
Olay Yerindeki Tepkiler için onu söyledim :p
hı çok pardon ya ben yanlış anlamışım :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun kardeş. bu konuda hep kardeşime kızardım; birgün yediğin haltı farketmicem vrajda yatayım derken yapışçam yere derdim :) motoru yıkadıktan sonra lastikler parlasın diye habire birşeyler sürüp parlatıyor ve bazan taşırıyor lastiğin yola temas eden yüzeylerine kadar iniyor o neyse sürdüğü artık. demekki haklıymışım.
özellikle zinciri yağlayıp gezdikten sonra arka jant leş gibi olur ve bunu temizlemek için camsil kutusuna koyduğumuz gaz yağını janta sıkarız ama bu sırada lastiğede gaz yağı kayabilir bunada dikkat etmek gerekir. en iyi yöntem fırçaya yada beze gaz yağını sıkarak jantı silmektir beyler dikkat etmek gerekir diye yazdım

Aynen Yaa Ben Yağmurlu Havada Bu noktadan hep Aynı Hatta DAha feci Şekilde Giriş Yaparım BUrdaki Düşme olayını Asıl SEbebi GAZ YAGI+ SU birleşmesiyle oldu.
Çok acayip Tehlikeli Gaz yagı Suyu Gördümü Düz YOlda Arka Yanlıyor :p
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
çok geçmiş olsun...allah bir daha göstermesin diyelim...
mobilet ne alemde uçuyomu yine
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Çok geçmiş olsun takma kafana olur böle şeyler Allah hiçbirimize hiçbir motor sürücüsüne asvalt,çakıl,toprak yüzü göstermesin
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
gecmis olsun kardesim.bende ilk motorum aprilia dan dusmustum.isten geliyordum motorun zorlanmaya basladigini hissettim.on fren pompasi tikanmis.gittikce de zorlanmaya basladi.eve 50 mt kalmisti.15 km ile gidiyorum.tam aklimdan neden olabilir diye gecirirken toz tabakasinin uzerinden gectim o andada zaten zorla donmekte olan on teker kilitlendi kaydi ve dustum.neyse kaldirip eve goturdum.daha sonra yaptik tabi ama kisa bir sure sonra da motor bozuldu 5 senedir parca ariyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
4 Senedir. Motor kullanıyorum. 4 sene boyuncada Gilera Runner 180 Sp kullandım. ARa sıra Mobilet Kullandım.
İlk Defa motoru Yatırdım. 4 senedir.
Arkadaştan Emanet motor aldım. Bir işim Vardı. Arkadaşta motoru Muayeneye sokcaz diye heryerini Gazyagı ile Silmiş. Siyahlaşan Gaz Yagınıda Arka Ve ön Tekere Dökmüş Tekerlekler Parlasın diye.
Neyse aldım motoru Sanayi Kavşagında Trafik ışıgında bekliyorum. Saga dönecegim. Hava Yağmurlu Direksiyonu Sağa kırıp verdim Gazı Motor yere Yapıştı.
İlk defa motordan Düştüm. Allah bidaha göstermesin. Hiç kimseye :S
Bu arada motorda Alışkın Oldugum Scoter Ramzey 125 :p :p
Gaz yağı ile pek ilgisi yok ıslak yolda motor yatıkken ani gazlarsan tekerde yeterli tutuş olmadığından patinaj atar motor kıç atar ve düşebilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst