Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 23 Tem 2011
- Mesajlar
- 304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha bugün yamaha rx başlığı açmadın mı ne çabuk kaza yaptın?
Daha bugün yamaha rx başlığı açmadın mı ne çabuk kaza yaptın?
tabiki ıslak yolda normale göre çok daha fazla kayar bu konuda haklısınız ama gaz yağıyla alakası olmaz mı hiç ? hemde çok alakası var. isterseniz deneme amaçlı arka tekere gaz yağı sürün durduk yerde bir gaz açın bak motor nasıl patinaj yapıyor.Gaz yağı ile pek ilgisi yok ıslak yolda motor yatıkken ani gazlarsan tekerde yeterli tutuş olmadığından patinaj atar motor kıç atar ve düşebilirsin.