- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bu kanaatimce önemli bir konu.. Motor yağlarını düzenli olarak her bakımında değiştiriyoruz. Bu bakımların ardından motorun hacmine yağ yakmasına göre çeşitli litrelerde atık yağ boşaltılıyor. Bu yağları geri dönüşüme mi veriyoruz yoksa döküyor muyuz?
Yetkilendirilmiş kişiler tarafından bu yağlar toplanıyor. Bu yağları her bakımında veya bakımnların ardından bir yerde biriktirip bu kişilere vermek (motorunun bakımını kendi yapanlar için) çevreyi korumak adına dikkat edilmesi gereken önemli bir noktadır diye düşünüyorum. Bu yazıyı yazmamın sebebi yalnızca çevreye zararından dolayıdır. Bu konuya MT üyesi bütün arkadaşların duyarlı olacağını düşünüyorum.
Yetkilendirilmiş kişiler tarafından bu yağlar toplanıyor. Bu yağları her bakımında veya bakımnların ardından bir yerde biriktirip bu kişilere vermek (motorunun bakımını kendi yapanlar için) çevreyi korumak adına dikkat edilmesi gereken önemli bir noktadır diye düşünüyorum. Bu yazıyı yazmamın sebebi yalnızca çevreye zararından dolayıdır. Bu konuya MT üyesi bütün arkadaşların duyarlı olacağını düşünüyorum.