Motosiklet kullanmaya başladığımdan beri gelen doğum günü yılbaşı ıvır zıvır günlerin hediyeleride değişti haliyle
Scooter ımı almadan önce zincir ve 10 40 castrol motor yağı hediye olarak gelmişti. Bu yılda doğum günümde 5litrelik su bidonu dolusu benzin di :cherry: bakalım yakında varyatör kayışı gidon topuzu falanda getiren olacak mı
Bir öneri bence maket motosikletlerden alabilirsin hem eskiyip atılmayacak kalıcı bir hediye olur hemde maddi anlamda seni çok zorlamaz