motorcuya doğum günü hediyesi ne alınır ?

Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
89
Yakın zamanda arkadaşıma doğum günü hediyesi almam gerek :) malum oda ben gibi motorcu :) yamaha yzf r125 motoru var... Öğrenci iŞi Sizce ne gibi bir hediye alabilirim ???
 
Katılım
14 Tem 2011
Mesajlar
247
Hediye alırken hep önceliğim ihtiyacı olan bir şey almaktır. mesela eşime yeni bir kask almıştım doğum gününde. Sende onun ihtiyacı olabilecek balaklava anahtarlık dizlik bellik kask eldiven gibi bişiler alabilirsin :)
 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
504
Bence koruma ekipmanlarından bir parça alabilirsin.. Yada sen bilirsin :)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ögrenci işi,bir çift yazlık eldiven veya gece sürüşü için şu sarı gözlüklerden olabilir.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Motosiklet kullanmaya başladığımdan beri gelen doğum günü yılbaşı ıvır zıvır günlerin hediyeleride değişti haliyle :p

Scooter ımı almadan önce zincir ve 10 40 castrol motor yağı hediye olarak gelmişti. Bu yılda doğum günümde 5litrelik su bidonu dolusu benzin di :cherry: bakalım yakında varyatör kayışı gidon topuzu falanda getiren olacak mı :p

Bir öneri bence maket motosikletlerden alabilirsin hem eskiyip atılmayacak kalıcı bir hediye olur hemde maddi anlamda seni çok zorlamaz
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
cevap veriyorum: kask vizörü, gidon topuzu, jant şeridi, yazlık eldiven, sis farı, balaklava, anahtarlık... aklıma gelenler bunlar. :)
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10-40 Castrol yağ al...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler adam öğrenci işi diyor, siz ülkedeki en pahalı sıvıyı öneriyorsunuz :santa:
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
motorsikleti olan bir yakinim, yasi baya var. maketlerden yakiniyordu. herkes ayni hediyeyi aliyormus. hani su el yapimi tel chopperlar var ya :)

hani enduro ya da scooter olsa neyse - bence :)
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
779
Bana hangi hediye alınırsa en çok sevinirim sralaması;
1-Akrapovic eksoz
2-Model motosiklet
3-Kask yada mont
4-Motorcu takım çantası

:)
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Bir tane de ben söyleyeyim parlatıcı al ( pasta-cila ) gibi birşey hem biraz farklılık olur. Motosikletinin parladığını görünce mutlu olacaktır. :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst